הלילה זה קורה: שיא של נרשמים לערב 'רפואה על הבר' 2019 

הלילה זה קורה: שיא של נרשמים לערב 'רפואה על הבר' 2019 

כ-2500 איש נרשמו להרצאות הערב בשעה 20:30, שיתקיימו בו זמנית בכ- 30 מקומות בילוי ברחבי העיר, מפי רופאים בכירים ועובדים פרא-רפואיים מומחים מהמרכז הרפואי 'קפלן' וכללית. במקומות הבילוי פנו לשכור שולחנות וכיסאות נוספים על מנת לענות על הביקוש הרב השנה. נותרו מקומות בודדים בשתי הרצאות בלבד * הערב ייפתח רשמית מחר במעמד ראש העיר רחובות, רחמים מלול, ומנהלת המכרז הרפואי קפלן, דר' שרית אבישי אלינר

שיא של נרשמים בפעם הרביעית: תושבי העיר יפגשו הערב מקרוב את רופאי המרכז הרפואי קפלן וכללית בשיתוף פעולה עם עיריית רחובות בערב ייחודי שייערך בו שמנית בכ- 30 מקומות בילוי ברחבי העיר. זה יהיה ערב שונה ומעניין, רלוונטי ומעשיר, שבו יוכלו התושבים לשמוע על תחומי הבריאות המעניינים אותם באופן אישי, ללמוד על החידושים האחרונים ברפואה בתחום זה, ולשאול שאלות באווירה לא פורמלית.

לאחר סיכום הנתונים ממערכת ההרשמה הדיגיטלית  התברר כי השנה נרשם שיא: כ- 2500 איש נרשמו מבעוד מועד להרצאות, ורק מקומות בודדים נותרו בשתי הרצאות בלבד. בעלי העסקים דיווחו על מקומות מלאים בנרשמים, ועל כך שבשל הפניות אליהם – הם מתכוונים לשכור שולחנות וכיסאות נוספים על מנת לענות על הביקוש.

ברשימת ההרצאות ישנם נושאים רבים ומגוונים המאפשרים לכל אחד למצוא את הנושא המעניין אותו באופן אישי – ספורט, יולדות, סקסולוגיה, ילדים, תזונה ודיאטה, פסיכולוגיה, גנטיקה, פלסטיקה, שמיעה, כירורגיה, פוריות, נוירולוגיה, גסטרו, אורתופדיה, קרדיולוגיה,  אלרגיה, סוכרת, גריאטריה ועוד.

הורים יוכלו לשמוע על מיתוסים ברפואת ילדים, על תזונת ילדים, ולא פחות חשוב – על בטיחות ילדים.

הורים למתבגרים ישמחו לשמוע שהם לא לבד בהרצאות מרתקות ומגוונות על הפרעות קשב וריכוז, כיצד לתקשר עם ילדים ועוד.

הורים שבדרך יוכלו לבחור בין שלל הרצאות בנושאי חדשנות בחדר הלידה, טיפולי פוריות והכנה ללידה, וכיצד למנוע כאבים בלידה.

נבין את השלכות העידן הסלולרי על הבריאות שלנו, נכיר את עולמה המרתק של הגנטיקה, נפגוש רופאים מומחים שיספרו לנו דברים שעוד לא שמענו על בעיות שמיעה, יראו לנו דברים שטרם נראו ברפואת עיניים ויספרו לנו בכובד ראש על כאבי ראש שלנו. וכמובן, נפגוש (ברצינות) ליצנית רפואית שתסביר ברצינות למה הצחוק חשוב לבריאות.

לאור המשובים מהשנה שעברה, השנה נוספו הרצאות במגוון נושאים רלוונטיים כמו למשל הצלת חיים, רפואה לגיל השלישי וטיפול חדשני בלב שלנו. וכמו בכל שנה, ימשכו וקיבלו גם העוסקים בספורט הרצאות על תזונת ספורט, בניית שריר, טעויות באימונים וכיצד ניתן להימנע מהן.

מספר המקומות מוגבל. יש להירשם מראש כאן בקישור: https://www.rehovot.muni.il/433/ 

פרטים מלאים באתר האינטרנט העירוני, באתר המרכז הרפואי קפלן, ובעמודי הפייסבוק  של עיריית רחובות  וקפלן.   

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh