שני פרסי חינוך הוענקו לרחובות

שני פרסי חינוך הוענקו לרחובות

קרית החינוך דה שליט ובית הספר לוטם לחינוך מיוחד קיבלו היום פרס חינוך מחוזי ממשרד החינוך.
ראש העיר, רחמים מלול: "אנו גאים בעשייה החינוכית והערכית בעיר רחובות. הזכיה בשני פרסי החינוך השנה  היא אינדיקציה נוספת לעובדה כי מערכת החינוך העירונית היא בין הטובות בישראל".

שני בתי ספר מרחובות זכו היום בפרס חינוך מחוזי בטקס החגיגי לחלוקת פרסי החינוך המחוזיים לשנה זו, שנערך היום במרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל.
הצוותים הנרגשים מבתי הספר שזכו בפרסים קיבלו את הפרס במעמד ראש העיר, רחמים מלול, מ״מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זוהר בלום ומנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן.

העיר רחובות ארחה היום את טקס הענקת פרס חינוך מחוזי שהוענק היום לתשעה מוסדות  חינוך במוסדות מרכז, ואת הפרסים העניקה מנהלת מחוז מרכז הגב' עמליה חימוביץ.

ראש העיר, רחמים מלול: "אנו גאים בעשייה החינוכית והערכית בעיר רחובות. הזכיה בשני פרסי החינוך השנה  היא אינדיקציה נוספת לעובדה כי מערכת החינוך העירונית היא בין הטובות בישראל".

מ״מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך זוהר בלום: "הזכיה היום היא שיא של עשייה יומיומית ותמיכה וליווי צמודים של העירייה לבתי הספר הזוכים ולכל אחד ממוסדות החינוך בעיר. ברכות לצוותים הזוכים ולתלמידים, נמשיך לעשות הכל כדי לשמור על הרמה הגבוהה של החינוך ברחובות ״

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך בעיריית רחובות: ״הזכיה היום היא אות של כבוד לפעילות העירייה בתחום החינוכי. אנו עובדים כל העת מול בתי הספר ואיתם- כדי להעניק להם את התשתית הפדגוגית והפיזית הטובה ביותר עבור התלמידים, והיום אנו רואים את התוצאות".

בית הספר לוטם, בניהולה של תמר פרידמן, הוקם בשנת 1990 ובו 105 תלמידים.

מתוך נימוקי וועדת הפרס: "לצד העשייה הפדגוגית , המבוססת על תוכניות משרד החינוך, ניכרת יצירתיות הן בדרכי ההוראה, והן בדרכי ההערכה, המותאמות לכל לומד באופן אישי ועל פי רמת תפקודו.  בבית הספר פותח מנגנון פסיכו פדגוגי המאפשר חיבור בין התלמידים, צוות ההוראה והקהילה. בית הספר רואה עצמו כסוכן חיברות , שתפקידו לשלב את תלמידיו בחברה, ומאמין בתפקידו לפתוח ריגשי חברתי וערכי של התלמידים".

קרית החינוך ע״ש דה שליט בניהולו של אבי קיש הוקם בשנת 1935 ובו כ1400 תלמידים.
״הצוות החינוכי מטמיע תהליכי למידה משמעותית .. והפך מבית לימוד לבית חינוך. ככזה מושם בונדגש על ראיית התלמיד כאדם על כלל מורכבותו ובכל המימדים.

בבית הספר קיימות סביבות למידה חדשניות ומתקדמות מתוך תפיסה כי הליך הלמידה הוא אישי ובינאישי. .. בית הספר נותן מענה לימודי לכל תלמידיו ולפיכך קיימות בבית הספר מסגרות לימוד ומגמות מגוונות הן לתלמידים מתקשים והן לתלמידים מצטיינים .בית הספר פועל לטיפוח אקלים מיטבי ע״י הכנסת תוכניות שמטרתן פיצוח הלומד לבוגר שיהיה אזרח מעורב ואכפתי״

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh