פסטיבל הפסלים מתרחב

פסטיבל הפסלים מתרחב

נוכח הפופולריות הרבה של פסטיבל רחובות הבינלאומי לפסלים חיים, הורה ראש העיר, רחמים מלול, על הרחבה משמעותית של שטח הפסטיבל השנה ברחוב יעקב וברחובות הסמוכים לו   

פסטיבל רחובות הבינלאומי ה-10 לפסלים חיים מתקרב בצעדי ענק: הוא ייפתח ביום שלישי 2.7 ועד ליום חמישי 4.2 בין השעות 22:00-18:00. במסגרת חגיגות העשור לפסטיבל, מצפים לקהל הרחב למעלה מ-100 פסלים חיים ומקוריים שהוכנו במיוחד לפסטיבל. אמנים מהארץ ומהעולם יפתיעו את הקהל עם פסלים ססגוניים ומרהיבים לכל המשפחה. בשנים האחרונות, הפך הפסטיבל לאירוע תרבותי בקנה מידה ארצי, ומידי שנה יותר ויותר אנשים מגיעים ליהנות מאמנות הרחוב שהגיעה לרחובות היישר מערי הבירה ברחבי אירופה.

בנוסף, מידי ערב יתקיימו מופעי קרקס מיוחדים ובהם המופע של ג'ני ואמיר נר גאון, שכיכבו בגמר Got talent ישראל. לכבוד חגיגות העשור לפסטיבל, גם חניכי בימת הנוער של רחובות יופיעו עם עשרה פסלים חיים שונים המייצגים דמויות מעולמות שונים בהשתתפות חמישה עשר חניכים ממגוון גילאים שונים.

בשנים קודמות, הפסטיבל פעל במקטע מרכזי לאורך רחוב יעקב. בשל קפיצת המדרגה בשנה שעברה בהיקף המבקרים והצלחתו הרבה, הורה ראש העיר, רחמים מלול, להרחיב את שטח הפסטיבל שעליו מוצגים הפסלים על מנת לרווח את אזור התצוגה ולאפשר למבקרים ליהנות מהאירוע בפחות צפיפות. השנה עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות ירחיבו משמעותית את שטח פעילות הפסטיבל לכל אורכו של רחוב יעקב, מתחילת רחוב הרצל ולחלק מהרחובות  היוצאים ממנו (עד כ-100 מטר): אחד העם, דוניקוב, נורדאו ורחוב ש"י.

לדברי רחמים מלול, ראש עיריית רחובות: "פסטיבל הפסלים הבינלאומי ברחובות גדל משנה לשנה בכמות המבקרים ובהיקף המוצגים. מבקרים רבים פנו אלינו וביקשו להגדיל את שטח הפסטיבל. בחנו מספר אופציות והחלטנו להרחיב את שטח הפסטיבל ברחוב יעקב וברחובות היוצאים ממנו, לרווחת המבקרים. כך יוכל הקהל הרחב ליהנות יותר מהאמנות המשובחת שתמלא את רחובות העיר, ולחוות את החוויה הססגונית והמרתקת. אני מזמין את כולם לבקר בפסטיבל העשור, שצפוי להיות מרהיב ומיוחד יותר".

פסטיבל רחובות הבינלאומי ה- 10 לפסלים חיים: שלישי-חמישי 2- 4 ביולי 2019 בין השעות 22:00-18:00, ברחוב יעקב בעיר, הכניסה חופשית. לפרטים נוספים היכנסו לדף הפייסבוק של הפסטיבל: פסטיבל רחובות הבינלאומי לפסלים חיים או לעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh