המסעדות המקומיות הכי טובות בפראג

המסעדות המקומיות הכי טובות בפראג

עיר הבירה הצ'כית פראג היא ללא ספק אחד מהיעדים המבוקשים והאהובים בעולם – לרבות על הקהל הישראלי. טיסות לפראג יוצאות בתדירות גבוהה מאינספור שדות תעופה ברחבי העולם, והעיר מציעה אטרקציות רבות למבקריה.

חלק מהן כוללות גם מסעדות מקומיות ואיכותיות, שמציעות הן אוכל צ'כי מסורתי והן אוכל מודרני להפליא. הנה כמה דוגמאות טובות לפסיפס הקולינארי המיוחד של העיר.

  1. מסעדת Le Degustation Boheme Bourgeoise

מסעדה שמעוטרת בכוכב מישלן ונחשבת לאהובה על הפודיז המקומיים, ומציעה תפריט טעימות על טהרת המטבח הצ'כי. המנות מוגשות באופן מינימליסטי וקפדני, כיאה למסעדות גורמה רבות. כל מנה מגיעה עם טעימה של בירה, יין או מיץ פירות. האוכל מודרני, אך מבוסס על מאכלים מסורתיים וישנים הרבה יותר – לטענת השף, ההשראה למנות הגיעה מספר בישול שנכתב במאה ה-19.

  1. מסעדת Mlynec

המסעדה הנחשבת והמסוגננת ממוקמת בסמוך לגשר עתיק, ובמהלך הסעודה בה ניתן ליהנות מהנוף המלבב שנשקף מהנהר שזורם מתחת לגשר. גם במקרה זה, המנות של המסעדה הן מעין מחווה למנות צ'כיות ובינלאומיות מסורתיות, שמבוצעות על ידי שימוש בטכניקות מודרניות.

  1. מסעדת Fresh & Fat Bistro

המסעדה המודרנית, הצעירה והעכשווית הזו מהווה קונטרסט טוב ומיוחד לאזור העתיק וההיסטורי שבו היא ממוקמת. התפריט של המסעדה מציע מגוון של מנות איכותיות, החל מאלו ששייכות לרוב לארוחות בוקר ועד לבשרים שניצלים בגריל, מאכלי ים, פסטות טריות, וכמובן – קינוחים מופלאים, שמאוד לא כדאי לפספס.

  1. מסעדת Café Savoy

המסעדה מאופיינת בעיצוב פנים יפהפה, אלגנטי ומבוסס עץ, ומגישה מנות צ'כיות קלאסיות לצד מנות צרפתיות מסורתיות. ניתן למצוא במקום ארוחות בוקר אנגליות וצרפתיות, ארוחות צהריים וערב הכוללות מנות קלאסיות כגון סטייק טרטר וברווז צלוי לאיטו וגם ארוחת טעימות בת 5 מנות. היא נחשבת לפופולארית מאוד בקרב התיירים הרבים שפוקדים את העיר, ואם אתם מעוניינים לבקר בה, מומלץ לשריין מקומות מראש.

  1. מסעדת Krcma

המסעדה ממוקמת במרכז העיר, אך טכנית מתחת לאדמה, ונחשבת בעיני רבים לפנינה אמיתית. היא מציעה מנות מסורתיות מהמטבח הצ'כי, אך המחירים שלה נוחים ושווים לכל כיס. האווירה בפנים חמימה וביתית, והמקום מתמלא מהר, לכן גם במקרה זה מומלץ לשריין מקומות בהקדם.

  1. מסעדת Portfolio

המסעדה מציעה חוויה קולינארית גבוהה שעושה שימוש במצרכים טריים, שואבת השראה מהמטבח הצרפתי והאיטלקי, אך בכל זאת יוצרת משהו חדש וייחודי משל עצמה. כדאי לבדוק גם את תפריט היין המגוון והעשיר שלה. עיצוב הפנים של המסעדה הוא מודרני ועכשווי והורכב בעזרת ריהוט של מעצבי רהיטים צ'כים, שמשתלב בצורה מצוינת עם המנות הצבעוניות שמוגשות בה.

אתם מוזמנים להתעדכן ולא לפספס את הטיסות לפראג, והן את המסעדות המושבחות בעיר, שמציעה בנוסף גם עושר היסטורי ותרבותי.

צילום: Pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh