איך לבחור מתנה ליולדת

איך לבחור מתנה ליולדת

מזל טוב! אחותך, חברתך הטובה או הבוסית בעבודה ילדה וממש בא לך לפנק אותה במתנה סופר שווה, מיוחדת והכי חשוב שימושית. לאחר הלידה היולדת מקבלת המון מתנות שחלקן אפילו חוזרות על עצמן וחלקן פחות שימושיות ולכן אספנו עבורך כמה רעיונות למתנה שיגרמו ליולדת לחייך, להתרגש ואפילו לא להחליף.

לפני שאת ניגשת לקנייה חשוב לבדוק כמה דברים:

הגדרת תקציב

ראשית, חשוב להגדיר מראש את התקציב שאותו תרצו להשקיע עבור המתנה, זה תלוי כמובן בקרבה שלך ליולדת, דבר שמשפיע על התקציב.

יולדת חדשה?

חשוב לדעת האם מדובר בלידה ראשונה של היולדת, במידה וכן זה מקל על בחירת המתנה אך במידה ומדובר בילד שני או שלישי, ככל הנראה ליולדת יש כבר את רוב הדברים ואז בחירת המתנה נעשית מאתגרת יותר.

חוש חש הבלש

נסי לגשש ולבדוק מה באמת היולדת צריכה, מה חסר לה, מה היא תשמח מאוד לקבל ומה אסור לקנות לה, פשוט תשאלי אותה ואם התשובה שלה לא מספיק מספקת דברי עם הבעל, עם הסבתא, עם האחות או עם כל מי שבא במגע קרוב איתה.

סוגי מתנות

מתנות אישיות לאמא – ישנן יולדות שישמחו לקבל מתנות אישיות לעצמן ולהתפנק בשובר לספא טוב או אפילו ארוחת בוקר מפנקת עם הבעל. אם היא מניקה, אפשר לפנק בכרית הנקה שתקל לה על ההנקה. אין דבר שיותר משמח אישה שילדה מאשר מתנה אישית שאומרת שחשבו עליה.

מתנות בעיצוב אישי – מתנה אישית שעליה מופיע שם התינוק/ת, כמו מצעים עם הדפס, חיתולי טטרה, גרביים, אותיות מבד לתלייה, תיקים מעוצבים, סינרים ועוד מגוון רחב של אפשרויות.

חבילות לידה – מתנה אחת גדולה המכילה בתוכה מגוון של מתנות קטנות אך שימושיות. ישנן מקומות שמוכרים חבילת לידה כבר מובנת וישנן מקומות שניתן לבנות בעצמך מה לשים בפנים. חבילת לידה סטנדרטית מכילה מגבת רחצה, שמיכה, חיתולי טטרה, סבון/שמן גוף, ביגוד ראשוני וצעצוע קטן.

מתנות מתוקות – תמיד כיף לקבל משהו מתוק או מרענן, במיוחד אם מגיעים אורחים לבקר ואין ממש את הזמן להכין משהו, פלטת פירות תעשה יופי את העבודה או אפילו מארז מפנק של שוקולדים, למרחיקי לכת, אפשר לשלוח מגש עם כריכים קטנים מלווה בירקות חתוכים.

תכשיטים מעוצבים – מתנה יוקרתית שבהחלט מרגשת, שרשרת זהב/כסף עם תליון של ילד/ילדה, צמיד ליד, טבעת, עגילים, זוהי מתנה ליולדת אך בהחלט ניתן לקנות גם במידה ונולדה תינוקת.

מזכרות מיוחדות – תמיד כיף לקבל מתנה שתישמר לאורך זמן, אז אם תרצי להיות יצירתית, תוכלי להדפיס תמונה על קנבס או לפתח תמונה ולמסגר אותה, לתת קופסה עם תמונה, פוסטר, יציקת כף הרגל/כף היד של התינוק ומסגור תעודת הלידה.

צילום: פיקסלס

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh