נוחות בדרך חיים

נוחות בדרך חיים

לחוצים? עסוקים? תנו לאחרים לעשות את העבודה בשבילכם

בכל תחום בחיים, אנשים יכולים לקבל סיוע בביצוע פעולות שבדרך כלל נעשות באופן עצמאי. מסיבות כלכליות, חברתיות, או מפאת חוסר זמן, משאבים או ידע. בכל תחום ניתן למצוא מי שיסייע להשיג את המטרה הרצויה. חלק מהתחומים, הנחשבים "מותרות" יבוצעו תמורת תשלום. שירותים הניתנים כעזרה בתחום הרווחה יינתנו לרוב בחינם או יסובסדו. המאמר הבא יציג מספר דוגמאות.

ארגון אירוע בלתי נשכח

חלק מחוגגי האירועים בוחרים לקיים אירוע גדול ובלתי נשכח, הרצון להרשים ולהעלות את רף האירועים בעיני המשפחה והחברים גורם לחוגגים להעסיק את מיטב אנשי המקצוע שיסדרו להם סעודה, טקס, ריקוד חתונה ותפאורות מרשימים ויוקרתיים. תחום זה נחשב בתחום המותרות, כיוון שאפשר לארגן אירוע באופן עצמאי וזה אינו צורך בסיסי.

מציאת תעסוקה

חברות העוסקות בקבלת הצעות עבודה מטפלות בקורות החיים ומתאימות אותם למעסיקים המחפשים עובדים ובהמשך, חברות אלה יוצרות קשר עם המועמדים ומציעות להם מגוון הצעות לפי המעסיקים שעובדים איתם. כך למשל, אנשים הבאים מרקע של לימודי סיעוד ורפואה יקבלו פניות מבתי חולים, קופות חולים ומרפאות בהם דרושים אחיות ואחים, צוות רפואי ורוקחים. מוסדות חינוכיים יפנו לבעלי תעודות הוראה ולימודים בתחום החינוך. משרדים יפנו לבעלי ידע באדמיניסטרציה. זהו שירות בסיסי שקבלתו בדרך כלל אינה מותנית בתשלום.

אם אין אני לי מי לי

אנשים שיודעים בדיוק מה הם רוצים מעדיפים לעבוד קשה ולתכנן עבור עצמם את התוכניות שלהם; מילוי פרטים, ארגון טיולים לחו"ל, כתיבת עבודות אקדמיות ושמירה על בעלי החיים. בכל תחום יש מישהו שתמורת תשלום יהיה מוכן לעזור. לפעמים זה הכרחי ונחוץ, ולפעמים צריך לשאול את עצמנו, האם אנחנו מוכנים לשלם תמורת השירות הזה למרות שעם עוד מאמץ וזמן נוכל לבצע אותו לבד?

סיכום

אנשי קריירה ועסקים, אישים חשובים ומנהלים בכירים הם בדרך כלל אנשים שזמנם קצר ויכולתם הכלכלית מאפשרת להם לבצע עבורם פעילויות כמו שמרטפות, ניקוי רכב, מזכירות וגיהוץ חליפות. המדינה נחלצת לעזרת אנשים שידם אינה משגת וזקוקים לשירותים חיוניים כמו דיור, ייעוץ וחינוך. בסופו של דבר, כל אזרח מקבל את הצרכים החשובים ביותר עבורו בהתאם לרמת החיים בה הוא נמצא, ואין בכך כל רע.

צילום: gettyimages.com

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh