השבוע: הוענק פרס חינוך ארצי לגן נעמי מרחובות

השבוע: הוענק פרס חינוך ארצי לגן נעמי מרחובות

משרד החינוך העניק השבוע את הפרס לגן הרחובותי מרשת הגנים של אגודת ישראל, בניהולה של נעמי יהושע.

ראש העיר, רחמים מלול, נפגש עם הגננת ועם צוות מחלקת החינוך החרדי באגף החינוך לרגל הפרס: "המצוינות בחינוך בעיר רחובות היא שם דבר, והיא חלק בלתי נפרד מכל מסלולי החינוך בעיר".

לגן נעמי מרחובות, השייך לרשת הגנים של אגודת ישראל, הוענק השבוע פרס חינוך ארצי מטעם משרד החינוך. לאחר מכן הגיעו מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, הגננת, מנהל מחלקת החינוך החרדי מיכאל כהן, ומנהלת אגף החינוך, אפרת צוקרמן לפגישה חגיגית בלשכת ראש העיר לרגל קבלת הפרס.

הפרס ניתן על הישגים חינוכיים ייחודיים, פורצי דרך  ויצירת אקלים חינוכי מיטבי, שבו התלמידים מועשרים בפן הלימודי, הרגשי, החברתי והערכי.

נימוקי וועדת הפרס על הגן מפרטים היטב את הגישה בלימודית הייחודית והאפקטיבית בגן: "גן נעמי מתאפיין בפילוסופיית "הגן העתידי" בשילוב מתווה כישורי חיים בגיל הרך ובהלימה לערכי המורשת והתרבות .. הגננת נעמי השכילה לחבר בין הגישות, לחשוב "מחוץ לקופסא" , וליזום רעיונות פורצי דרך של יוזמות חינוכיות מלמדות, מעצימות ונגישות לילדים ולהורים"

מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "מערכת החינוך בעיר נחשבת לאחת הטובות בארץ כתוצאה מהשקעה רבת שנים. אני מברך על הצטרפות גן נעמי למוסדות החינוך המצטיינים בעיר, שהפכו את מלאכת החינוך לאמנות ומודה לראש העיר על הובלת מערכת החינוך העירונית למצוינות".

מנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן: "ברכות ואיחולי הצלחה לגננת נעמי, אשר העניקה לילדים חינוך איכותי והביאה לידי ביטוי את עקרונות הלמידה המשמעותית, ןהחדשנות . אני גאה בצוות החינוכי שפועל מתוך מסירות ומקצועיות".

הגננת, נעמי יהושע: "הכלה ושילוב של ילדים מתקשים עם בעיות התנהגות הם לא חינוך מיוחד. הילדים בגן שלנו לומדים את השפה הרגשית, איך להתנהל אחד מול השני, איך להתחבר גם כשיש קונפליקטים והתנהגויות לא ראויות והמיוחד בגן הוא שאנו מלמדות את הילדים איך להרפות. בנינו בגן מרכזי פעילות מגוונים ועיצבנו סביבות למידה מיוחדות, כגון מרכז ספורט, נגריה, מרכז ארכיאולוגיה וכל זאת על מנת ליצור לילדים מרחבי עניין ומנוחה".

גן נעמי הנו מוכר שאינו רשמי, הפועל בפיקוח משרד החינוך ברחוב נורדאו. בגן לומדים 32 ילדים בגילאי 3. וועדת הפרס מטעם משרד החינוך, נפגשה עם צוות הגן והתרשמה מהעשייה החינוכית, ההישגים והאקלים החינוכי בגן.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh