מה מחכה לכם השנה בהיכל התרבות העירוני?

מה מחכה לכם השנה בהיכל התרבות העירוני?

בוקר ה"חשיפה" של תוכן עונת המנויים הבאה בהיכל, הוא מופע בפני עצמו, עם טעימות ממופעי המוזיקה, השירה, מחזמר ומחול הצפויים לעלות על בימת ההיכל בעונה הבאה.

ביום שישי,  05.07.19 ב' בתמוז, יתקיים בבית העם רחובות- היכל התרבות העירוני "בוקר חשיפה", שבו יקבלו הצופים "טעימה" ממה שמחכה להם בסדרות של עונת המנויים 2020-2019.

"בוקר החשיפה הפך למסורת בבית העם רחובות- היכל התרבות העירוני בפעם החמישית, במטרה לאפשר לצופים להכיר את המופעים הטובים ביותר שבחרנו עבורם לשנה הקרובה", אומר שוקי קרומר, מנכ"ל בית העם- היכל התרבות העירוני.

הבוקר ייפתח בקבלת פנים חגיגית. לאחר מכן יכנס הקהל לאולם ויוכל להכיר מקרוב את מגוון הסדרות:

  • גיל שוחט– יציג את שתי הסדרות הפופולרית, בניהולו האומנותי, בניצוחו ובנגינתו. "כשהקלאסי פוגש את הפופ". סדרה המפגישה בין המובילים באומני המוסיקה הקלאסית של ימינו לאומני מוסיקת הרוק- פופ הידועים בישראל ואת הסדרה "ביצועי המופת ליצירות הנצח", סדרה על היצירות הגדולות ביותר בהיסטוריה המוסיקאלית, בביצועים שהפכו אותן למיתוס.
  • אריק דוידוב – יציג את הסדרה המצליחה שלו "הוירטואזים של אריק דוידוב" והעונה עם הקולות הגדולים מאיטליה, צרפת וברודווי.
  • עופרי ביטרמן , המגלם את צ'פלין במחזמר החדש, הססגוני והצעיר ,צ'פלין יופיע בקטעים מהמחזמר שנכתב על פי סיפור חייו הבלתי יאמן של צ'רלי צ'פלין, שיעלה אצלנו בהיכל במסגרת הסדרה החדשה, סדרת מחזות הזמר, "הערב מחזמר"
  • להקת המחול "פרסקו" תציג קטעים ממופע המחול החדש שלה "ג'נדרוסיטי"

האירוע בהנחיית יענקל'ה מנדל והוא ילווה ע"י "הקול נשאר במשפחה", ההרכב המצליח של משפחת מנדל – דורית ראובני, בעלה יענק'לה מנדל ושלושת ילדיהם המוסיקאים שהעונה יופיעו בהיכל בסדרה חדשה "שישי בסלון", סדרת אירוח "בסלון" של ההיכל למפגש מוסיקלי וחברי עם חברים ואורחים מתחומים מגוונים ואקטואליים.

בסיום התוכנית האומנותית יוכלו האורחים להצטרף ולהירשם כמנויים לסדרות השונות, ולקבל  שי לשבת.

שוקי קרומר מנכ"ל ההיכל: "אני שמח לראות את ההיענות הגבוהה לבוקר החשיפה ואת הרצון להכיר ולטעום מהרפרטואר שהכנו למנויים לעונה 2020-2019. אני מזמין את כל מי שעדיין לא הזמין כרטיסים להצטרף אלינו לבוקר של כיף והנאה".

לרכישת כרטיסים, בסך 25 ₪, יש לטלפן 08-9232200 או באתר בית העם- היכל התרבות העירוני www.beithaam.co.il       

צילום: המחזמר צ'פלין צילום רונן אקמן אריזה גראפית עדי ברק

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh