נשמה מוזיקלית טהורה

נשמה מוזיקלית טהורה

הקתדרה העממית מארחת לרגל סיום העונה את המוזיקאי הישראלי נתן כהן בהיכל התרבות העירוני – בית העם רחובות.

"הנשמות הטהורות בעקבות השמש" – יום ראשון 30.6 בשעה 10:00.

ביום ראשון הקרוב, הקתדרה העממית רחובות של החברה העירונית, תארח את נתן כהן במפגש מוזיקלי והומוריסטי "הנשמות הטהורות בעקבות השמש", עם המלחינים רוני וייס ונתן כהן. המפגש מסכם יצירה מוזיקלית של למעלה מארבעה עשורים. המופע משלב קטעי ווידיאו נדירים וחשיפת סיפורים שמאחוריי השירים המוכרים ובהם: "קפה אצל ברטה", "לעולם בעקבות השמש", "רחוב הנשמות הטהורות", "אחכה לך" ועוד.

נתן כהן נחשב לאחד היוצרים הפוריים והמוכשרים במוזיקה הישראלית, ומציין בימים אלו 50 שנה על הבמות. אל כהן במפגש המיוחד יצטרפו רוני וייס שירה ופסנתר ושירה רונן, כשמה, תצטרף לשירה.

לדברי אודי קדם, מנהל המחלקה לתרבות, ידע והשכלה והקתדרה עממית: "מרגש מאוד לחתום את העונה המוצלחת של הקתדרה העממית עם אחד מגדולי המוזיקה הישראלית שאחראי על שירים רבים שהפכו להיות נכס צאן ברזל בתרבות הישראלית. המפגש יהיה מעניין מאוד ויחשוף בפני הקהל מה עומד מאחורי השירים שהם כל כך אוהבים".

משך המופע כשעה ורבע. מחיר כרטיס 40 ₪ לקהל הרחב. נותרו כרטיסים אחרונים – טלפון לרכישה: 08-9232200. במסגרת האירוע, הקתדרה העממית תפרסם גם את תכנית הקורסים, השפות והטיולים לשנת תש"פ.

צילום: יניב גריידי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh