כרטיסי עובד עבור עובדים בכנסים

כרטיסי עובד עבור עובדים בכנסים

ישנם לא מעט כנסים חשובים הרלוונטיים עבור עובדים. מנהלי כנסים העומדים בראש אותם כנסים, נדרשים לפקח על העובדים ולוודא איזה עובדים הגיעו, מאיזה מקומות עבודה ועוד. כל עובד צריך לקבל את ההרשאות הרלוונטיות לו בהתאם למקום העבודה שבו הוא עובד. מדובר בעבודה מורכבת ולא קלה עבור אדם העומד בראש כנס עובדים ולכן, כיום ניתן להשתמש במערכות שליטה ובקרה מתקדמות אשר מאפשרות זיהוי של כרטיס עובד דרך קרבה. מעבר לכך, כיום קיימים כרטיסי פלסטיק חכמים שניתן להנפיק עבור כל עובד בכנס, אשר מאפשרים שאיבת נתונים רלוונטיים למערכת דטה בייס מרכזית.

כרטיס עם פס מגנטי

אחד מסוגי כרטיסי העובדים הרלוונטיים לחלוקה בכנס עובדים הוא כרטיס בעל קידוד של תגי זיהוי עבור העובדים הנושאים פס מגנטי.  האדם העומד בראש הכנס צריך להצטייד מראש בקורא ומקודד מגנטי אשר יכול לקרוא את קידוד תגי הזיהוי אותם עונדים העובדים. כך ניתן לבצע בקרת כניסה ובקרת נוכחות של כלל העובדים בכנס. כיום ניתן להפיק כרטיסי עובדים הן עבור כנסי עובדים מיוחדים והן עבור עובדים במקום עבודה כזה או אחר, אצל החברות הטובות ביותר בתחום. כאשר בוחרים בחברה מומלצת בעלת ותק וניסיון בתחום הנפקת כרטיסים מעין אלה, ניתן להנות מכל היתרונות של כרטיסים מעין אלה במהלך כנס עובדים.

כרטיסים שניתנים לקריאה על ידי קורא קרבה

לא פעם, מקודדי הפס המגנטי המצויים בכנסים של עובדים או במקומות עבודה כאלה ואחרים, מתקשים לקרוא את הפס המגנטי של כרטיס העובד מכיוון שהוא נשחק. לא מעט עובדים מחזיקים את כרטיס העובד שלהם בכיס או בארנק. בשל כך, הפס המגנטי נשחק ולמקודד לא קל לקרוא את הפס. הדבר יוצר תקלות רבות ולא פעם עובדים לא מצליחים להיכנס לכנס עובדים או למקום עבודה, בשל שחיקה של הפס המגנטי בכרטיס שלהם. קורא קרבה USB אשר רלוונטי לקריאת כרטיסים המכילים מדבקת FRID או כרטיסים מובנים המיוצרים במיוחד לצורך קריאת קורא הקרבה. מדובר בכרטיסים אשר פותרים את בעיית שחיקת הפס המגנטי. כל שעל העובד לעשות זה פשוט לקרב את הכרטיס לקורא הקרבה ולוודא שהכרטיס עבר על ידי חיווי של קורא הקרבה הבא לידי ביטוי בצבע ירוק מהבהב או בצפצוף.

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של כרטיסי עובדים לכנסים אשר הופכים את עבודתו של מארגן הכנס לקלה ונוחה הרבה יותר וכן עבור מקומות עבודה. הקדמה הטכנולוגית אף מציעה אופציות של כרטיסי עובדים חכמים. חשוב מאוד לבחור בחברה המתקדמת והטובה ביותר בתחום הנפקת כרטיסי עובדים, על מנת לבחור את הכרטיסים הטובים ביותר, בהתאם לצורך.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh