לראשונה ברחובות: רכבי שטיפה בקיטור הצטרפו לצי רכבי הניקיון העירוני

לראשונה ברחובות: רכבי שטיפה בקיטור הצטרפו לצי רכבי הניקיון העירוני

עיריית רחובות ממשיכה לשפר את מערך הניקיון והצטיידה לראשונה ברכבי שטיפה בקיטור, המסירים כתמים ולכלוך קשה* כזכור, לפני מספר חודשים הצטרפו משאיות, שופל ובובקאט חדשים לצי הרכבים של אגף חזות העיר.

יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר: "ממשיכים לשפר את איכות הניקיון, ולהגביר את פעולות הניקיון לשיפור חזות העיר".

כחלק מפעולות מוגברת שמבצעת העיריה בחודשים האחרונים לשיפור מערך הניקיון וחזות העיר, נכנסו לפעולה, לראשונה ברחובות, רכבי שטיפה בקיטור, שיהיו חלק בלתי נפרד מצי רכבי הניקיון של האגף לחזות העיר.

הייחוד ברכבי השטיפה החדשים הוא הפעלתם באמצעות קיטור, בלחץ גבוה ובטמפרטורה המגיעה ל- 90 מעלות צלזיוס, תוך שימוש בחומרים מסירי שומנים. כתוצאה מכך, הם יכולים להסיר כתמים ולכלוך קשה הרבה מעבר לכל פעולת נקיון רגילה .

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר: "אין ספק שהרכש החדש משדרג את איכות הניקיון בעיר, והוא מצטרף להשקעה נוספת בצי הרכבים של האגף לחזות העיר שביצענו בחודשים האחרונים.

זו הפעם הראשונה שהעירייה מצטיידת ברכבים מסוג זה ובהמשך השנה יתווספו שני רכבים נוספים, כחלק ממדיניות עירונית כוללת להגברת פעולות הניקיון בעיר ושמירה על חזות העיר. אני מודה לראש העיר, רחמים מלול על הגיבוי המלא והתמיכה בפעולות אגף חזות העיר.

"בשלב הראשון יצאנו לביצוע מלאכת ניקיון כוללת, המתמקדת בניקוי ותחזוקה של תחנות אוטובוסים, גנים ציבוריים, מדרכות ברחובות הראשיים ומבצעי ניקיון לפי שכונות בעיר.

בהמשך המכונות יפעלו לפי תוכנית עבודה לתחזוקה שוטפת. מדובר במכשירים החדישים ביותר, המיובאים לארץ מאיטליה והם יתרמו רבות לשדרוג המרחב הציבורי.

במקביל, מסע ההסברה לתושבים לשמירה על הניקיון נמשך, לצד פעולות אכיפה והקמת מערך נאמני ניקיון. שיתוף פעולה עם התושבים הינו הכרחי לשמירה על הניקיון, ואני קורא לכולם לגלות מעורבות בפעילות ולשמור על רחובות נקייה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh