קטלוג מטבחים במבצע ניתן למצוא רק אצל המומחים של מטבחי דניאל

קטלוג מטבחים במבצע ניתן למצוא רק אצל המומחים של מטבחי דניאל

בעוד אשר בחנויות כל בו רהיטים ניתן למצוא דגמים ספורים של מטבחים, כשיתר התכולה נובעת מתחומי בית אחרים, בחנות מטבחים יש לכם המון דרכים לגבש מטבח. הן מרוכזות בקטלוג המחולק על פי סדרות עיצוב. כל דגם שתבחרו משם יכול להיות מותאם אישית למצבכם ולמצב של הבית שלכם. לדוגמה, אם אתם גרים בבית קטן, אך הדגם שהחלטתם לבחור מכיל אי למטבח וסט אחסון מרובה ארונות, ניתן להפחית מכמותם ולאחד את המשטח הראשי עם אי המטבח בשביל לחסוך במקום. אם החדר גדול, אך בחרתם מטבח המתאים לחדר קטן, ניתן להרחיב אותו ולהוסיף אי למטבח וארונות נוספים.

מטבח בעל צביון עתיק אותנטי

מטבח זה מבוסס בעיקרו על צבעי עץ והוא יכול לנבוע משני סוגי עיצוב עיקריים: כפרי או בורגני עתיק. בעוד אשר בעיצוב מטבח כפרי – השיש של משטח העבודה עגול ומסותת, מסגרות הארונות עגולים וידיות המגירות טלסקופיות עגולות 360 מעלות, במטבח בורגני עתיק העיצוב המרובע הוא ששולט במקומות הללו. מסגרות הארון מלבניות, הידיות קוויות או בעלות 4 צלעות, והשיש מכיל צורה מרובעת בקצהו, עם קודקודים בולטים.

מטבח בעל צביון מודרני חדיש

מטבח זה מבוסס על עיצובים עכשוויים המתאימים לרוח התקופה הנוכחית: קירות לבנים, ארונות באותו צבע, וכך גם מגירות וכל התקן אחסון אחר. מטבחים מעוצבים אלו יכולים להיות בורגניים בעיצובם אם הדלתות בארונות ובמגירות חלקות ומבריקות, והשיש מרובע אף הוא. הם עשויים יהיו להכיל עיצוב כפרי אם הדלתות מבוססות על גילופים וחריטות, משקופים לצידן ומשטחי העבודה עגולים ומסותתים בקצוות.

התאמת מטבח הקטלוג לחדר שלכם

קניתם מטבח מעוצב בחנות מטבחים? היתרון כולו שלכם! בחנות יסייעו לכם לגבש מטבח מושלם עבור הבית שלכם, כזה אשר יתאים לממדיו, לפרספקטיבה של החדר וייצור מראה מלוטש וייחודי. כשאתם מקצים חדר מסוים להיות מטבח, אתם צריכים שהתכולה תתאים לעיצובו וכאן נכנסת לתמונה חברת הבוטיק מטבחי דניאל אשר מספקת עשרות מטבחים לבתי לקוח שונים בכל עת.

מטבחי דניאל – התאמת מטבח מעוצב מקטלוג לבתיכם

אם אתם מחפשים התאמה והטמעה נכונה של מטבח מעוצב חדש בבית, פנו למטבחי דניאל, חנות הבוטיק שלכם למטבחי יוקרה. מטבחי דניאל תעצב בבתיכם מטבח עם אי, או מטבח עם משטח עבודה צדי. בחישוביה, תיקח החברה בחשבון את גודל החדר בו ימוקם המטבח ואת ההתאמה הדקורטיבית של רכיבים מסוימים בהתייחס לשאלות כמו צבע, גודל, עיצוב אומנותי, ופרספקטיבה. מטבחי דניאל יצרו בבתיכם מטבחי בוטיק, כאלו שלא תרצו לעזוב. מטבחים במחיר מבצע ייחודי: כעת זה המועד הכדאי ביותר להסדיר אותם. בואו לשדרג את המטבח שלכם אל מטבח כפרי, מודרני או בורגני בעיצוב ייחודי אשר ילטש את מראהו ויהפוך אותו לאחד החדרים המעוצבים בבית.

להזמנת מטבח חדש צרו קשר עם המומחים של מטבחי דניאל!

צילום: מטבחי דניאל

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh