אולמות אירועים בפתח תקווה – הלהיט הבא

אולמות אירועים בפתח תקווה – הלהיט הבא

פתח תקווה החלה את דרכה כמושבה החקלאית הראשונה במרכז הארץ, אבל היום "אם המושבות" היא אחת הערים הגדולות במדינה. שכונות חדשות, אזורי תעשייה המהווים בית לחברות הייטק מובילות, אצטדיון כדורגל, מרכזי קניות גדולים ופארקים מטופחים ושכונות חדשות לצד וותיקות המייצרות ביחד מרקם עירוני מעניין של אז והיום.
לוקיישן מנצח

המיקום המרכזי של פתח תקווה הנושקת לערים כמו הוד השרון, רמת גן, תל אביב, גבעת שמואל ובני ברק ולעורקי תחבורה ראשיים הפכו אותה כמקום מועדף למגורים ותעסוקה אך גם לאירועים. אולמות אירועים בפתח תקווה מאפשרים ליהנות מלוקיישן מנצח על המפה ומסביבה אורבנית שוקקת חיים. ניתן לקיים אירועים עסקיים מושקעים ושמחות פרטיות במגוון סגנונות באולמות העיר הממוקמים בתוך העיר או בשוליה, באזורי תעשייה המצטיינים בנגישות גבוהה וחנייה צמודה מרווחת. מקום טוב במרכז הארץ שמשדר מודרניות וחדשנות ונוח להגעה לאורחים מכל הכיוונים.

כיצד תבחרו אולם בפתח תקווה שיענה על הדרישות שלכם?

מיקום מרכזי

העיר עצמה נהנית ממיקום מרכזי, אבל כדאי לבדוק היכן ממוקם האולם בעיר עצמה והאם פשוט להגיע אליו מאזורים גיאוגרפיים שונים לבאים מצפון, דרום, מזרח ומערב. האם המקום כולל חנייה מרווחת לאורחים ואם יש בסביבה תחנות אוטובוס. באיזו שכונה הוא ממוקם, האם זהו אזור תעשייה ומסחר וכמה הוא נהנה ממרכזיות ועם זאת, מניתוק מהשגרה.

התאמה אישית לפי סוג האירוע

חשוב שתבדקו אם האולם מבחינת גודל מתאים לכמות המשתתפים הפוטנציאלית לאירוע שלכם. כמה מוזמנים עתידים להגיע והאם יהיה מקום לכולם. פקטור נוסף קשור לזרימת האירוע – האם תרצו להתחיל אותו בחוץ, בקבלת פנים וחופה באוויר הפתוח ולהמשיך אותו במרחב סגור וממוזג והאם האולם עונה מבחינת תכנון על הדרישות שלכם. כדאי לבחור מקום בו תיהנו משני העולמות באולם אחד ושזה יהיה מקום רחב ידיים כך שגם אם האירוע אינו גדול במיוחד מבחינת כמות משתתפים הם יוכלו לנוע בחופשיות וליהנות ממרחב תנועה מקסימלי בשטח הפנימי והחיצוני.

התייחסו גם לאלמנט העיצובי – גן אורבני ירוק ומטופח, עיצוב מודולארי כך שאפשר לשנות את סדר הישיבה לפי הרכב המשתתפים, להקצות אזור לעמדות בופה ומסיבת ריקודים ולאטרקציות שונות כמו עמדת מגנטים. שימו לב גם לעיצוב של המקום וכיצד ניתן לשדרג אותו מבחינת עיצוב שולחנות בסגנון אישי. בכל מקרה, כדאי להגיע למקום על מנת להתרשם ממנו בזמן אמת – במהלך אירוע.

הצד הטעים של החגיגה

כל אירוע מוצלח מבוסס על אוכל טוב ולכן, חשוב מאוד לבחון את החוויה הקולינרית המוצעת במקום. האם אולם האירועים מחזיק שף פרטי או קייטרינג ואיזה סגנון גסטרונומי הוא מציע מבחינת הגשת מנות – עמדות אכול כפי יכולתך או הגשה לשולחנות על פי תפריט שנסגר מראש. אל תתפשרו על שימוש ברכיבים איכותיים וקומפוזיציה אסתטית בהגשת המנות, מבחר מנות לפי טעמים שונים לילדים ולמבוגרים, לטבעוניים וכדומה. החליטו על מנות בהתאם לעונתיות, לסוג האירוע (למשל, פינר פוד לאירוע עסקי בסגנון מסיבת קוקטייל) ולתקציב שהוגדר מבעוד מועד.

טכנולוגיה שעושה הבדל

הפלטפורמה של האולם משפיעה מאוד על האווירה במיוחד אם תכננתם הופעה חיה ומסיבת ריקודים, מצגת או נאומים. בדקו מהבחינה הטכנולוגית באיזו מערכת סאונד מדובר וכמה היא מתקדמת כולל מערכת תאורה ליצירת אפקטים מעניינים שירקחו אווירה יוצאת דופן. במידה ומגיע תקליטן לתקלט באירוע כדאי לבדוק אם יש לו כל מה שדרוש.

פתח תקווה הפכה ליעד מבוקש לאירועים מכל הסוגים וזה הזמן לגלות את סצנת החגיגות של אם המושבות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh