למה הכי לכם כדאי להשקיע בקידום אורגני בגוגל

למה הכי לכם כדאי להשקיע בקידום אורגני בגוגל

בתור בעלי עסק המחזיקים באתר אינטרנט אחד או יותר, בטח כבר נחשפתם למושג "אסטרטגיה שיווקית" כחלק בלתי נפרד מתהליך של קידום אורגני בגוגל.

הרי כולנו משקיעים בפרסום ושיווק באינטרנט, וכולנו משקיעים בתחזוקה של האתר שלנו. אך כדי שההשקעה הזו תניב פירות, חשוב להשקיע גם בקידום אורגני בגוגל. אפשר רק לרגע לקחת דוגמא קטנה מהחיים שלנו ולהתייחס לשני דוכני פלאפל. שני סוגי הפלאפל עשויים על פי אותו מתכון, מעולים בטעמם, טריים ושני הדוכנים ידועים בשירותם האדיב. האחד ממוקם בפינת קינג ג‘ורג' דיזינגוף בתל אביב והשני בסמטה פנימית בין שני הרחובות הללו.

היכן תהיה תנועה ערה יותר? היכן אחוז המכירות יהיה גבוה יותר? היכן יהיה תור ארוך יותר לדוכן? בדיוק. בדוכן הראשון הממוקם באחד האזורים הכי ערים ומרכזיים בתל אביב. כלומר, למיקום יש תפקיד חשוב, גם בעולם הדיגיטלי, וכאן בדיוק נכנס קידום אורגני בגוגל לתמונה.

למה נוכל לצפות בתהליך קידום אורגני?

קידום אורגני בגוגל מאפשר לנו להגדיל את התנועה לאתר שלנו ולמקם את האתר שלנו במקומות הראשונים במנוע החיפוש, בהתאם לחיפושים שהגולשים מחפשים וקשורים לאתר או לעסק שלנו.

אחד היתרונות הבולטים שבתהליך הקידום, הוא שאפשר למקד אותו לקהלי יעד רלוונטיים ולבצע את התהליך בצורה ספציפית בהתאם לכל מיני נתונים שאספנו בדרך.

חשוב להבין, שמדובר בתהליך ארוך טווח, ובשונה מקידום ממומן שמתבצע פר פרויקט, כאן זה קצת אחרת, שכן מדובר במגוון של פעולות שעושים תוך כדי תנועה, לכן לומדים את הנתונים וממקדים את תהליך הקידום בהתאם לצרכים ולמאפיינים של האתר ושל קהלי היעד שלנו.

לסיכום, היתרונות של קידום אורגני:

  1. מסייע להגדיל את התנועה לאתר שלנו ולקדם את האתר שלנו למקומות הראשונים בגוגל
  2. מאפשר פניה לקהלי יעד ספציפיים
  3. ניתן ללמוד את התהליך תוך כדי תנועה ולבצע שינויים כאלה ואחרים

צילום: depositphotos

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh