מבצע להסרת מדבקות פיראטיות

מבצע להסרת מדבקות פיראטיות

כחלק ממדיניות עירונית כוללת להגברת פעולות הניקיון בעיר ושמירה על חזות העיר, בוצעה הבוקר פעילות משותפת לאגף חזות העיר ואגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני. מודעות רבות שהודבקו באופן לא חוקי על גבי קיר אקוסטי בכניסה הצפונית לעיר -הוסרו, ולאחר מכן בוצעו פעולות ניקיון באמצעות ניידת שטיפה להסרת המדבקות.

במסגרת זו הוסרו עשרות מדבקות שהודבקו שלא כחוק, ולמדביקים יישלחו ברירות משפט.

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר: "נפעל לשמירה על ניקיון המרחב הציבורי גם בכל הנוגע לשילוט, וננהג באפס סובלנות כלפי מי שבוחר ללכלך את המרחב הציבורי ולעשות ברכוש הציבורי כבשלו".

ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני: "מודעות שיודבקו ללא אישור, יוסרו באופן מיידי על ידי הפיקוח והשיטור העירוני, ומדביקי המודעות ייקנסו על פי דין. אנו נגביר את האכיפה כנגד מדביקי מודעות פיראטיות".

בנושא זה חשוב לציין כי חל איסור על הדבקת מודעות או סטיקרים על מבנים, מתקנים וציוד עירוני, לרבות עמודי חשמל, תמרורים, תחנות הסעה, גדרות, עצים, ארונות חשמל או ארונות סעף של בזק, קירות ו/או בשטחים מסחריים. מדביקי מודעות פיראטיות צפויים לקנסות לכל מודעה שנתלתה שלא כדין.

לוחות המודעות הציבוריים מאפשרים הדבקת מודעות פרסום בצורה מסודרת ובאופן שאינו מלכלך את המרחב הציבורי. ההדבקה כרוכה בתשלום ובאישור העירייה. מודעות שיודבקו ללא אישור, יוסרו באופן מיידי על ידי הפיקוח העירוני, ומדביקי המודעות ייקנסו.

המעוניינים במודעות באופן זה מתבקשים לפנות למשרדי אגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני, ברחוב פקריס 3, רחובות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh