הורים, שימו לב

הורים, שימו לב

ההרשמה לצהרוני "ניצנים" של החברה העירונית לכיתות א' – ג' תסתיים ב-31.7.19.

החברה העירונית רחובות לתרבות וספורט מפעילה את צהרוני "ניצנים" ברחובות; מתווה התוכנית נקבע בשיתוף עם הנהגת ההורים העירונית, תוך מתן דגש על רווחת הילדים, מקצועיות ומצוינות.

המתווה הבסיסי של תכנית "ניצנים" הוא: איש צוות אחד בכל כיתה, צהרון עד השעה 16:00, ארוחה חמה, חוג העשרה ו-10 ימים ארוכים מ-16:00-8:00.

מתווה ניצנים מאפשר להנהגת ההורים לבחור את התוספות הרצויות בשם ההורים בעיר.

בשנה שעברה בחרו ההורים את התוספות הרצויות: 14 ימים ארוכים בחופשה (במקום 10), סייעת נוספת בכל כיתה, אבטחה וצהרון עד השעה 17:00.

הנהגת ההורים והחברה העירונית בשיתוף ראש העיר, רחמים מלול, הגיעו  להסכמות והחליטו להשאיר את התנאים להורים כפי שהיו בשנה שעברה. להלן עיקרי המתווה לשנה הקרובה:

צהרון עד השעה 17:00 בכל יום, 2 אנשי צוות בכיתה (מורה וסייעת) בכיתות של 34 ילדים, 14 ימים ארוכים בחופשות – 10 ימים בהתאם להנחיות משרד החינוך של ניצנים בחופשות, ועוד 4 ימים נוספים לבקשת ההורים, כשהימים הארוכים יפעלו עד השעה 16:00; חוג העשרה פעם בשבוע לכל כיתה במחיר חודשי של 735 ₪ לילד בכיתות א' עד ב'; כיתות ג' שאינן בתוכנית "ניצנים" של משרד החינוך ישלמו 935 ₪ ויקבלו את אותם התנאים בדיוק.

צוותי החינוך בבתי הספר ברחבי העיר הנם בעלי הכשרה מקצועית, לרוב אלה אנשי חינוך אשר עובדים בבתי הספר בשעות הבוקר, מורות וסייעות. כמובן שבכל צהרון הילדים יכינו שיעורי בית, יקבלו ארוחת צהריים חמה ומזינה של חברת הזנה שתבחר במכרז בחודש הקרוב וייהנו מהעשרה פדגוגית.

כאמור, ההרשמה לצהרוני תש"פ תסתיים ב-31.7. לאחר תאריך זה- ההרשמה באתר תיסגר ותתאפשר רק במשרדי החברה ועל בסיס מקום פנוי בלבד.

לדברי נופר טולדו, מנהלת מחלקת הצהרונים בחברה העירונית: "אנחנו מתרגשים לפתוח את השנה השביעית של הצהרונים בחברה העירונית. חשוב לנו לתת מענה איכותי ולעבוד בשיתוף פעולה עם הנהגת ההורים בעיר, תוך מתן שירות מקצועי לרווחת הילדים וההורים. לכן אני קוראת להורים בעיר להירשם עד לסוף החודש, על מנת שנוכל להיערך בצורה האופטימאלית לקראת פתיחת שנת הלימודים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh