תושבות העיר: יש לכן יוזמה המקדמת עניין נשי?

תושבות העיר: יש לכן יוזמה המקדמת עניין נשי?

בואו להאקתון החברתי הראשון של הפורום לקידום מעמד האשה.

ביום חמישי 7.8, החל מהשעה 17:30 ייערך באתר הפרדסנות ההאקתון החברתי הראשון בנושא נשים. תושבות העיר מוזמנות להגיע למרתון נשי במיוחד, ולהעלות יוזמות לפרויקטים המקדמים את ענייני הנשים בעיר. הפרויקט שייבחר- יתוקצב ויהפוך לפרויקט עירוני.

הפורום העירוני לקידום מעמד האישה יערוך בתחילת אוגוסט את ההאקתון החברתי הראשון: הערב ייערך בהשתתפות נציגות מארגוני הנשים בעיר וחברות הפורום, ובו ייערך תהליך שיתוף ציבור נשים לאיתור צרכים ויצירת מענים שישולבו בתכנית העבודה של שנה הבאה.

האירוע יתקיים ביום ד' ה- 7.8.19 בין השעות 17:30-23:00 באתר הפרדסנות, ומוזמנות אליו נשות העיר, מכל האוכלוסיות, גילאים, דעות ואמונות- הכניסה חופשית בהרשמה מראש.

האקתון נשים הינו מיזם חשיבה קבוצתי -חברתי, ומטרתו לייצר וליזום פרויקטים חדשים לפי צרכי נשות העיר רחובות, על ידי שיתוף פעולה ושיח בין הנשים.

הנשים שיירשמו לאירוע יחולקו לקבוצות דיון סביב שולחנות עגולים, כאשר כל קבוצה תלווה על ידי מנטורית שתכוון את הנשים ליצירת פרויקט. הרעיונות – תוצרי השולחנות העגולים – יוצגו בפני כל המשתתפות בסוף הערב.

חבר השופטות במקום יבחר את המיזם המנצח, אשר יזכה לתקצוב להקמת הפרויקט והוצאתו לפועל בשיתוף עם הפורום לקידום מעמד האישה.

חברת המועצה אווה גור, מחזיקת תיק קידום מעמד האישה: "אני מזמינה את כל הנשים שאכפת להם מהנשים בעיר לערב של חשיבה, שיח ותכנון. נתחלק לקבוצות עבודה על מנת להעלות יוזמות למען קידום חיי הנשים בכל תחום ונושא שחשוב לכן. נחשוב יחד איך ליצור עיר טובה אפילו יותר לנשים!"

אביבה חלבי, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האשה: "ההאקתון נועד לשתף את נשות העיר בעבודה שלנו למען נשים בעיר. נשמח לשמוע מהלקוחות הפוטנציאליות שלנו מה חשוב להן, והיכן ניתן לשנות . בואו עם יוזמה וראש פתוח, מחכות לכן באירוע".

הרשמה בלינק:  https://forms.gle/GEPUavfUZhA5DRGF8

 לפרטים נוספים 08-6490847 או בפייסבוק של הפורום לקידום מעמד האישה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh