חדש ברחובות: הפורום הציבורי להתחדשות עירונית

חדש ברחובות: הפורום הציבורי להתחדשות עירונית

חבר המועצה גיא צור, מחזיק תיק ההתחדשות העירונית ואמיר ירון, חבר המועצה לשעבר שהחזיק בתיק התחדשות עירונית הקימו יחד את "הפורום הציבורי להתחדשות עירונית" על מנת לקדם פרויקטים על הפרק ולהעלות את המודעות לנושא. אמיר ירון יהיה יו"ר הפורום. ראש העיר, רחמים מלול: "אני מברך על הקמת הפורום הציבורי, שיאגד את מובילי התחום בעיר ואת אנשי המקצוע ונציגי הציבור. כך ניתן יהיה לקדם את הנושא במגוון דרכים ולהגיע לקהלים רלוונטיים".

בשבוע שעבר סכמו חבר המועצה גיא צור וחבר המועצה לשעבר אמיר ירון על הקמת הפורום להתחדשות עירונית ברחובות. זאת על מנת להביא לקידום פרויקטים שונים בנושא, וכן על מנת להעלות את המודעות בקרב התושבים לתחום זה ולחשיבותו בעיר.

התחדשות עירונית מקיפה את כל התהליכים לחידוש שכונות ותיקות – שיפוץ חזיתות , תמ"א 38 ופינוי בינוי.

בפורום הציבורי להתחדשות עירונית ברחובות יהיה גם חבר המועצה, מחזיק תיק השכונות שאול צגהון , וכן מנהלים רלוונטיים בעירייה כמו מנהל אגף רישוי ותכנון, אדריכל שגיא תמרי, אביבה חלבי, מנהלת מרכז הגישור והדיאלוג העירוני, ראש מינהלת התחדשות עירונית בקרית משה, דר' אור גולדפרב, וסגן מנהל אגף השכונות, אופיר עותמי. כמו כן יהיו חברים בו נציגי השכונות הוותיקות. הפורום יתכנס פעם בחודש ובו יועלו בעיות לפתרון, חסמים, יוזמות ועניינים לטיפול הקשורים בהתחדשות עירונית.

מחזיק תיק התחדשות עירונית בעבר, אמיר ירון, יהיה יו"ר הפורום, והוא כבר פועל לקידום נושאים שונים העומדים על הפרק בתחום זה .

ראש העיר, רחמים מלול: "אני מברך על הקמת הפורום הציבורי, שיאגד את מובילי התחום בעיר ואת אנשי המקצוע ונציגי הציבור. כך ניתן יהיה לקדם את הנושא במגוון דרכים ולהגיע לקהלים רלוונטיים. אני מודה לחבר המועצה לשעבר, אמיר ירון שחזר לעסוק בתחום בשליחות ציבורית, ואין לי ספק שהוא יתרום לפורום מניסיונו ומיכולותיו".

חבר המועצה גיא צור, מחזיק תיק התחדשות עירונית: "נושא ההתחדשות העירונית הוא חלק מתפיסה חברתית מן המעלה הראשונה. יש בכוחן של תכניות הבינוי לשנות מציאות ולהפוך הלכה למעשה אזורי אתגר במתחם העירוני לאזורי קידמה והתפתחות. התהליך כולו מורכב מכמה אדנים מהותיים המחזקים את הקשר שבין התושב למתחם מגוריו ולרשות המקומית. מיפוי העיר והמתחמים המיועדים, ההדברות ושיתוף הפעולה עם התושבים ויצירת מסלול מהיר משנה מציאות ישנו את האופן בו אותם מתחמים עירוניים משנים את פניהם. מטרתי היא לקדם יחד עם גורמי המקצוע מסלול מהיר וזמין לתושבים המעוניינים להיכנס לתהליך ההתחדשות".

אמיר ירון: "אני שמח לחזור ולקדם את ההתחדשות העירונית ברחובות . עבורי זה אתגר עצום לנוכח הפוטנציאל הגדול הקיים בעיר.

אני מבקש  להודות לראש העיריה רחמים  מלול לסגן ראש העיריה יניב מרקוביץ  ולגיא צור מחזיק תיק ההתחדשות  העירונית , על האמון ומבטיח להקדיש את הניסיון הרב שרכשתי במהלך כהונתי כחבר מועצה כדי לקדם תחום חשוב זה!"

חבר המועצה גיא צור, מחזיק תיק התחדשות עירונית ופרויקטים: "אני שמח לצרף לצוות החשיבה את חברי אמיר ירון שישמש כיור הפורום להתחדשות עירונית, הניסיון הרב של אמיר יתרום רבות לקידום תוכנית ההתחדשות העירונית בעיר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh