הקיץ הוא הזמן המושלם לעצב מחדש את החדר השינה

הקיץ הוא הזמן המושלם לעצב מחדש את החדר השינה

היות והרבה אנשים בוחרים לעבור דירה בקיץ, התחרות בין מעצבי פנים וחברות רהיטים מתגברת והמחירים יורדים. מה זה אומר לגביכם? הנה כמה המלצות

הקיץ בישראל מתחיל מוקדם ונגמר מאוחר, כאשר בין לבין נאלצים בעלי משפחות להתמודד עם החופש הגדול, זינוק בהוצאות וויתור על ימי עבודה. לפי מחקר שפורסם ב-2017, הוצאות משקי הבית בקיץ צומחות ב-32% בממוצע בגלל הקייטנות, המזגנים והקניות וזה עוד לפני שמחשבים את החופשה בחו"ל. מצד שני, הקיץ מתגלה כזמן המושלם לעצב מחדש את הבית בכלל ואת חדרי השינה בפרט.

עלויות עיצוב חדר השינה בקיץ נמוכות בהשוואה לחורף ולעונות המעבר בעיקר בגלל הנטייה והביקוש למעברי דירה. בנוסף, החום והלחות של הקיץ מעודדים שינויים שלאורך השנה נדחקים לתחתית סדר העדיפויות.

אז איך מעצבים חדרי שינה קומפלט בקיץ הקרוב? הנה כמה הצעות ודברים שאותם כדאי לשפר:

  1. מחליפים את המזגן

מבחינה פונקציונאלית, כדאי להשקיע את התקציב לעיצוב מחדש של חדר השינה בקיץ כדי להחליף את המזגן. כמעט מדי שנה יש טכנולוגיות חדשות שיוצאות לשוק הפרטי ומאפשרות להפעיל מיזוג נעים בלי לבזבז אנרגיה. בהמשך, ניתן גם להשתמש במזגן כפתרון חימום ולעבור בהצלחה את העונה הקרה.

המזגן הוא חלק חשוב בעיצוב של חדרי שינה כי הוא תופס מקום ונוכחות. בעידן שבו רוב האנשים בוחרים להוציא מחדרי השינה מסכי טלוויזיה ומכשירי חשמל, אי אפשר לוותר על מזגן מפוצל או מרכזי ואין כמו הקיץ כדי להבין מחדש את החשיבות שלו.

  1. משקיעים בווילון

הקיץ הוא גם הזמן המושלם לתלות וילון חדש או להחליף את זה שכבר סובל מבלאי ושחיקה. וילון אחד בודד יכול לעשות פלאים לחדרי שינה, בעיקר אם הצבעים שלו מתאימים לקירות ואם הוא גם משמש כפתרון הצללה לשעות החמות של היום.

מעצבי פנים מאוד אוהבים להשתמש בווילונות משום שהם לא דורשים מחויבות. את הווילון אפשר להחליף בתוך דקות ספורות בכל רגע נתון, בלי לשבור את הקיר ובלי לחרוג מהתקציב. חוץ מזה, וילון הוא אלמנט דקורטיבי שאיתו אפשר לעבור דירה כדי להרגיש בבית באופן מיידי.

  1. מגוונים את הצבעים

צבעים, הדפסים וטפטים הם דרך טובה לעצב מחדש את חדר השינה. אפשרות אחת לעשות את זה היא לצבוע את כל הקירות בחדר השינה בגוון אחר מזה שיש בסלון או במסדרון, בעוד אפשרות אחרת היא להחליף רק את הצבע של קיר אחד בלבד. כמו כן, יש אופציה להדבקת טפטים צבעוניים על הקירות וניתן לגרום לחדר להיראות כמו בית מלון בעזרת מגוון הדפסים אלגנטיים בצורות גיאומטריות.

המטרה של החלפת צבעי הקירות והוספת הדפסים או טפטים היא ליצור אשליה אופטית של חדר גדול ומרווח, גם בשטח ממוצע של 12 מ"ר. מעבר לכך, החלפת צבעי הקירות זו פעולה שלא גוזלת מקום אבל כן משנה את הרושם הראשוני שמקבלים כאשר נכנסים לחדר.

  1. מוסיפים פתרונות אחסון

הקיץ מחייב אתכם למצוא פתרונות אחסון לכל השמיכות העבות והפוך של החורף? אפשר לנצל את ההזדמנות כדי להוסיף שידות לילה מסודרות, ארונות וארגזי מצעים. כך קל יותר לשמור על סדר וארגון גם אחרי שהקיץ נגמר ולשמור על המצעים נגישים לכל אורך השנה.

מקומות אחסון לכל הדברים שיש בחדר השינה גם עוזרים להירדם ומונים תחושה של עומס בחיים האישיים. אם רוצים, אפשר לשלב בין סוגים של פתרונות אחסון ולבחור אותם לפי שיקולי עיצוב, נראות ומחיר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh