בעלי מלון או אולם גדול? משדרגים את העסק עם מכונות שטיפה לרצפה

בעלי מלון או אולם גדול? משדרגים את העסק עם מכונות שטיפה לרצפה

כל אולם אירועים גדול, בית מלון או אפילו בית חולים רחב ידיים נתקל בדילמה הזו. האם לתת לצוות העובדים לשטוף את הרצפה לפני ובסוף האירוע באופן ידני או להשתמש במכונות תעשייתיות חזקות המסוגלות לכסות שטח גדול במהירות ולנקותו היטב. ניקיון המקום ישפיע במידה רבה על שביעות הרצון של האורחים והמבקרים במבנה שלכם ובמקרה של בית חולים רמת הניקיון תשפיע גם על ההיגיינה במקום. לכן, כדאי לשקול שימוש במכשיר חדשני ועוצמתי.

טכניקות שונות וחומרי ניקיון מגוונים בהתאם לסוג הרצפה

מכונות שטיפה לרצפה עובדות במספר רחב של טכניקות. ניתן להשתמש בשטיפה בלחץ באמצעות מים קרים או חמים, להשתמש בהקצפות ובסוגים שונים של סבון רצפה וחומרי ניקוי חזקים. יש רצפות המסוגלות לעמוד בעבודה עם חומרים כימיקליים ומחטאים (כמו רצפות אפוקסי חזקות או רצפות בטון). רצפות אחרות, כמו קרמיקה או שיש, הן עדינות הרבה יותר וזקוקות לשטיפה על ידי חומרי ניקיון עדינים.

אחד המאפיינים החשובים ביותר כאשר בוחרים מכונות שטיפה לרצפה הוא היכולת להשתמש בחומרים שונים וכן לשלוט ברמת העוצמה שבה יצאו המים מהמכונה וישטפו את הרצפה. בסוף השטיפה, לאחר תהליך הקרצוף ניתן לשאוב את המים עם הלכלוך ולהעביר סדרה נוספת של שטיפה על ידי מים נקיים בלבד למראה מושלם.

מכונות שטיפה לרצפה – כל היתרונות

מכונות שטיפה לרצפה חזקות הרבה יותר משטיפה באמצעות מגב וסמרטוט. הן משולבות במברשות המסוגלות לעמוד גם במהירות של 2100 סיבובים לדקה ומסוגלות לנקות 630 מטרים לשעה מבלי לגרום לעובדים המפעילים את המכונות להתעייף.

המכונות מכילות שני מכלים נפרדים אחד של מים נקיים ואחד של מים מלוכלכים (לאחר השאיבה) לכן אין צורך להסתפק רק בפעולה אחת בכל פעם. ההפעלה שלהן מהירה מאד ואינה דורשת מיומנות רבה. כל שהעובד צריך לעשות הוא רק ללחוץ על כפתור אחד ולשנות את מצב המכונה.

משקל המכונה אינו גדול – בממוצע רוב המכונות התעשייתיות נעות סביב עשרה קילוגרמים ועד עשרים קילוגרמים כך שעובד אחד בלבד יכול להרימן ולהעבירן מקומה אחת לשניה במהירות.

מכונות הכוללות גם פוליש וקס

לצד מכונות השטיפה הללו ניתן לשלב גם מכונות המבצעות פוליש ווקס לרצפה ומחזקות את הברק הטבעי שלה. אין צורך לבצע פעולה זו בכל יום אלא אפשר לשמור על הרצפה באמצעות תחזוקה שוטפת ושימוש בחומרים המסוגלים לנקות את הרצפה מבלי להזיק לה במכונת השטיפה הרגילה ובכל תקופה לבצע תחזוקה עם מכונות הפוליש והווקס.

לסיכום, שימוש במכונות לשטיפת רצפה מסוגל לייעל את תהליך הניקיון בכל מקום ובמיוחד במקומות בהם יש להתמודד עם שטח גדול או עם רצפה מלוכלכת במיוחד. בחרו את המכונה המתאימה לכם ותגלו איך האורחים והמבקרים במקום מתרשמים מהניקיון והברק של הרצפה בעסק שלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh