מנגל גז מומלץ

מנגל גז מומלץ

ארוחת הבר בי קיו הינה אחת הפופולאריות ביותר בישראל ובעיקר בימי האביב, הסתיו והקיץ בהם תנאי מזג האוויר מאפשרים ישיבת תחת כיפת השמיים. גם ההתעסקות בצליית המזון אהובה רבות על העוסקים בכך, וההשקעה בארוחה כזאת איננה גדולה מדי. מעבר לכך, ניתן לצלות מיני בשרים ודגים, ירקות, תירס, סויה, כך שכולם, כולל צמחוניים, יכולים ליהנות באירוע כזה. לכן, יש סיבות רבות לכך שרבים אוהבים לשבת בחצר ובגינה, על שפת הבריכה, בפיקניק בחורשה ובמקומות מתאימים אחרים. גריל גז איכותי יתרום את שלו למעמד וכאשר המזון הנצלה הינו ברמה גבוהה אזי החגיגה מושלמת. נשאלת השאלה איזה גריל גז מומלץ לרכוש?

התשובה היא בהתאם לצורך, לטעם האישי, לגודל השטח בו מניחים אותו, לרצון, להשקעה  הכספית הנדרשת וכדומה. מבחינים במתקנים השונים ביניהם בגודל ובמפרט המייחד אותם. חשיבות מיוחדת יש למספר המבערים. ניתן למצוא עד שישה מבערים שכל אחד הינו בעל תפוקת חום אחרת. ככל שהמספר רב יותר כן, יש השפעה על איכות הצלייה. אחד עם שישה מבערים נחשב למתוחכם ויש צורך להכירו ולדעת לווסת את החום על מנת שהמזון יהיה צלוי היטב. חשיבות נוספת יש לרשתות או יותר נכון למספר הרשתות ולאיכותן. בעקרון, צליית בשר נעשית על חום העולה מתחתית המתקן. ומיני בשרים יש להניח בגבהים שונים כדי לקבל איכות צלייה טובה. רשת מוליכת חום טובה תוסיף לאיכותה.

מנגל גז מומלץ אחר הוא אחד עם כיסוי מאחר ויוסיף אפקט רב ואף ישמור על המזון מגשם, אבק וכדומה. כאשר המכסה סגור אזי החום נשמר בפנים וכל המזון נצלה באחידות מכל הצדדים. ניתן למצוא עגולים כאלה ובהם מספר רשתות המונחות במפלסים שונים. אלמנטים נוספים בהם יש להתחשב הם סוג המעטפת. היא אמורה להיות מיוצרת מנירוסטה או אלומיניום בעובי המתאים. כך, יישמר היטב החום. נוחות העבודה חשובה וכאן ניתן למנות אלמנטים דוגמת: מצת גז אלקטרוני שיקל על הצתת הגחלים. משטחים רחבים ורבים שיאפשרו הנחת מגשים, צלחות, כלי עבודה וכדומה, מקומות אחסון רבים שנועדו לאחסון כלים ומוצרים, וכן הלאה.

ניתן למצוא מערכות גדולות שניתן להסיע אותן על גלגלים איכותיים. בנוסף, קיימים מתקנים בגדלים שונים עם מפרטים מגוונים. הקטנים הינם קלים וניתן לסחוב אותם אל מחוץ לבית לטובת פיקניקים וכדומה. הם נכנסים ללא קושי בתאי מטען סטנדרטיים של רכבים פרטיים. ניתן למצוא מטבחי חוץ שבתוכם משולבים מתקני צלייה. מטבחים אלו מצוידים במשטחי נירוסטה, בכיורים עם ברזים, בתאי אחסון, בתאורה ואלמנטים נדרשים נוספים. מטבחי חוץ יוצרים פינות נפלאות בכל גינה מטופחת ונעים להכין עליהם את המזון. כל אדם המתלבט לגבי המתקן הרצוי יכול לקבל ייעוץ מפורט אצל מומחים ואנשי מכירות המועסקים בחברת שיווק למנגלים ומוצרי צלייה אחרים. כך יוכלו לבצע רכישה מוצלחת במיוחד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh