להתייעץ עם עורך דין תעבורה

להתייעץ עם עורך דין תעבורה

עבירות תעבורה מתבצעות בדרך, אם באמצעות רכב פרטי, משאית, אופנוע,אופניים ואפילו  הולכי רגל. ישנן עבירות תעבור הנחשבות לקלות , אך ישנו חמורות יותר. אם קיבלתם זימון למשפט בבהמ"ש לתעבורה, יש להתייעץ עם עורך דין תעבורה מוקדם ככל הניתן, על מנת שניתן יהיה להפחית בעונש כמו : הפחתת תשלום קנס, ביטול קנס, ביטול פסילת רישיון נהיגה לזמן קצוב ועוד.

יש לציין, כי ישנן עבירות תנועה , אשר פועלות נגד הנהג כנקודות. אם נהג צובר סכום מסוים של נקודות ישנן אמצעי ענישה כמו דרישה לקורס נהיגה מונעת  ואפילו עד לפסילת רישיון הנהיגה. נהגים רבים פונים על מנת להתייעץ עם עורך דין תעבורה , כך שניתן עדיין להציל את הנהג מעונשים כבדים, כאשר חלקם אפילו אינם מוצדקים ומי שיוכיח את צדקתו של הנהג באמצעות  אסטרטגיות משפטיות נכונות, יהיה  עו"ד לתעבורה.

באמצעות עו"ד מקצועי המתמחה בדיני תעבורה, ניתן יהיה לבטל אף את הנקודות אשר נצברו לרעת הנהג.

החשיבות של ייצוג באמצעות עו"ד מומחה לדיני תעבורה

ישנם עונש תעבורה חמורים כגון פסילת רישיון לשנתיים או אפילו לצמיתות, כאשר נהג נתפס בנהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים. אם מדובר בעבירה ראשונה, עדיין תיתכן פסילה, אך אם הנהג נתפס בפעם השנייה העונש כמובן יהיה חמור יותר. תאונות הדרכים הקטלניות בכבישי הארץ הפכו למכת המדינה, כך שבתי המשפט לתעבורה מחמירים וכן, אם מדובר על תאונת דרכים קשה, זוהי עבירה פלילית לכל דבר ועניין, כך שבהתאם למקרה, אם בנהיגה תחת שכרות או תחת סמים, יש להתייעץ עם עורך דין תעבורה שהוא גם עו"ד פלילי וזאת כמובן בהתאם למקרה.

ביטול קנסות כספיים בגין עבירות תנועה

נהגים מקבלים קנסות גבוהים ואפילו גבוהים מדי, בשל ההחמרה בחוקי התעבורה בישראל. במצב זה, חובה על כל נהג שקיבל קנס כספי גבוה בשל עבירת תעבורה, להתייעץ עם עורך דין תעבורה וותיק שהוא בעל ניסיון מוכח בתחום והצלחה בתיקי תעבורה מורכבים, כגון תיקים שיש בהם גם אישום פלילי.

פסילת רישיון, פוגעת בנהגים רבים, במיוחד אם הם נוהגים הרבה בכבישים במסגרת עבודתם. עו"ד המתמחה בדיני תעבורה, יוכל להפחית את עונשו ששל הנהג שר רישיונו נפסל ואולי אפילו לזכות את הנהג מכל אשמה. עו"ד לדיני תעבורה, יוכל להעריך את סיכויי הנהגים הפונים אליו בייעוץ, כאשר עוה"ד בוחן את  נתוני המקרה של כל אחד מהנהגים.

מדוע יש לשכור רק עו"ד  וותיק המומחה בדיני תעבורה?

מלבד הניסיון הרב של עו"ד וותיק בדיני תעבורה, הוא אף מכיר היטב את בתי המשפט לתעבורה ברחבי הארץ, כך שהוא מכיר  היטב את הלך הרוח בבתי המשפט. זו הסיבה כי יש לשכור את שירותיו של עו"ד מומחה בתחום ובעל קשרים והיכרות עם ביהמ"ש ברחבי הארץ.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh