איתור קרנות פנסיה – כך עושים את זה

איתור קרנות פנסיה – כך עושים את זה

איך נראים החיים היום בעולם המודרני? הכוונה לעולם המסחר הגלובלי והמודרני בו אנו חיים, עולם החדשנות הטכנולוגית, עולם ההייטק והאינטרנט, והרשתות החברתיות, עולם בו המסחר מתקיים בצורה מקוונת בכל שעות היממה ובכל מקום על פני כדור הארץ.

אין זה פלא כי בעולם זה, הפכו חיינו באופן טבעי כהתפתחות אבולוציונית תואמת, למולטי  טאסקינג, למגוונים יותר, לניידים יותר, ואף לעשירים יותר, הן מבחינת מגוון מקומות המגורים הגיאוגרפיים שלנו, מבחינת מגוון מקומות העבודה ומבחינת מגוון המקצועות שאנשים צעירים רוכשים היום על מנת להמשיך ולהתמודד בהצלחה בזירת הקריירה והעבודה המודרנית.

גם המפעלים והעסקים שפעם איישו מאות עובדים היום נראים ריקים ואת מקומם של העובדים תופסות מכונות רובוטיות רבות כאשר כל מכונה מסוגלת לייצר הספק עבודה של כעשרה אנשים בשעה.

בעולם זה בו ייתכן מאוד כי כבר עברתם מקום עבודה או שניים, דירה או שתיים ואולי גם עיר או שתיים שהספקת לגור בה במסגרת התמחות או רילוקיישן וכדומה.

בעצם הניידות המרובה במקומות עבודה ומגורים מצריכה שינויים נוספים כגון מעבר של בנקים, סניפי דואר, עדכון כתובות ועוד.

לאור כל אלה ייתכן מאוד כי על שמכם קיימים חשבונות וכספים בקרנות פנסיה לדוגמא שצוברות עבורכם כספים כאשר לכם אין שליטה ומעקב עליהן כלל ואף ייתכן כי בבוא היום לא תזכרו אפילו לדרוש את הכספים המגיעים לכם כחוק.

מהו איתור כספי פנסיה?

איתור כספי פנסיה היא פעולת איסוף ואיתור המידע על כל קרנות הפנסיה הרשומות על שמכם, מעקב אחריהן בכדי לדעת מהו הסכום שהצטבר בהן , על מנת שתוכלו לקבל ביום הפירעון את הכספים שלכם.

אמנם קרנות הפנסיה אמורות לשלוח דוחות מפורטים על מצבכם בקרנות, על ההפקדות שעשיתם ועל הסכום שהצטבר וכן על הסכום העתידי וכאמור הן מחוייבות לעדכן אתכם באופן שוטף וקבוע. אך עם זאת ולאור הניידות הרבה שלכם ייתכן והחלפתם מקום מגורים, ייתכן ושכחתם לעדכן את הבנק או קרנות הפנסיה וייתכן וקיים היום נתק מוחלט בינייכם שאפילו אינכם מודעים לו.

איך מאתרים כספי פנסיה?

היום ניתן בקלות וביעילות וללא הקצאת זמן יקר ומשאבי עתק, לבצע איתור של כספי הפנסיה שלכם. כל שנדרש לעשות הוא להיכנס לאתר חברה המספקת שירות של איתור כספים אבודים, למלא את הפרטים בטופס ולשלוח.

לאחר ההתקשרות תוכלו לקבל מהחברה המבצעת עבורכם איתור כספי פנסיה , דוח מלא ומפורט של הכספים האבודים שלכם ולעקוב אחריהם ולגבותם במועד.

על מנת לאתר את הכספים שלכם לחצו כאן >> https://www.findmymoney.co.il/

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh