חדש בעיר: מועדון סרטי דוקו לייף

חדש בעיר: מועדון סרטי דוקו לייף

החל מהחודש: הקרנת סרטי דוקו במסגרת מועדון "דוקו-לייף", בנושאי סביבה וחברה. בכל חודש יוקרן סרט רלוונטי לצד מרצים אורחים באולם בימת הנוער מבית החברה העירונית לתרבות, נופש וספורט, בעלות של 20 ₪ בלבד. המועדון ביוזמת חברת המועצה איטל בציר אלשיך. הסרט הראשון שיוקרן הוא "החבר דב", יצירתו של ברק היימן על חה"כ לשעבר דב חנין, במוצ"ש 26.10 בשעה 20:00, אולם בימת הנוער בבית העם- היכל התרבות העירוני.

במוצ"ש ה-26 לאוקטובר בשעה 20:00 יושק לראשונה מועדון "דוקו לייף" – סרטי דוקו שבמרכזם נושא סביבה וחברה, אשר יוקרנו מדי חודש באולם בימת הנוער, בבית העם- היכל התרבות העירוני. בתום ההקרנה תתקיים הרצאת אורח לצד שיח פתוח עם המוזמנים באולם. בין המרצים נמנים בימאים מובילים, מפיקים, אנשי אקדמיה וחברה. העלות להקרנה היא רק 20 ₪ בלבד וכוללת כיבוד קל.

הקמת המועדון הינה ביוזמת חברת המועצה איטל בציר אלשיך, מחזיקת תיק אסטרטגיה, חדשנות ויזמות: "מועדון דוקו לייף נוצר מתוך הרצון לקרב את הציבור לנושאים הבוערים בתחום הסביבה והחברה ומשבר האקלים, דרך סרטי דוקו מרגשים. בטוחני שהסרטים לא יותירו את מרבית האנשים אדישים, וכי העלאת הנושאים לדיון יתרמו גם לנכונות התושבים לקחת חלק ולהתגייס על מנת להיות שותפים ופעילים לשינוי המצב".

הסרט הראשון שיפתח את פעילות המועדון הוא "החבר דב" המוקרן בימים אלו ברחבי הארץ וזכה לביקורות משובחות. את הסרט ביים ברק היימן ועוקב אחר פעילותו של חבר הכנסת והפעיל החברתי והסביבתי- דב חנין. בסרט נחשפים היבטים מחייו שלא היו עד היום גלויים לציבור הרחב. ההקרנה במוצ"ש ה-26/10 בשעה 20:00, כולל התכנסות וכיבוד. בתום ההקרנה יתקיים דיון משותף ושיח עם דב חנין והבמאי ברק היימן.

ברשימת הסרטים שיוקרנו במהלך השנה: "לפני המבול" עם ליאונרדו דה קפריו, קטעי סרטים על צ"רנוביל עם העיתונאית נעה לביא שגדלה בילדותה סמוך לאסון, "האמנות בזבל", "מכורים לפלסטיק", "פרויקט הפח הנקי", "לורקס" ו"ווילי" – סרטים לכל המשפחה שיוקרנו תחת כיפת השמיים.

תומר יפה, יועץ סביבתי, השותף ליצירת התוכן בסדרת הסרטים מוסיף ומציין: "אנשים רבים כיום וודאי כבר שמעו על משבר האקלים, אך רבים נוספים בוחרים שלא לנקוט צעדים מניעתיים כדי למנוע את המשבר. הדרך לגרום לאנשים להיות אקטיביים ולפעול לשינוי זה דרך חוויה, יצירת הזדהות ורגש וכל אלו קיימים בקסם של הקולנוע בכלל ובקסם של סרטי הדוקו בפרט".

יש להירשם מראש, מספר המקומות מוגבל. להרשמה לאירוע והזמנת כרטיסים באתר

https://tickets.beithaam.co.il/he-IL/categories/%D7%A7%D7%95%D7%9C%D7%A0%D7%95%D7%A2  ובטלפון : 08-9232299

 טריילר לסרט "החבר דב":

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh