לראשונה ברחובות: קורס ייבוא, ייצוא וסחר בינלאומי במכללה העירונית

לראשונה ברחובות: קורס ייבוא, ייצוא וסחר בינלאומי במכללה העירונית

החברה העירונית רחובות תפתח לאחר החגים קורס מקיף ללימודי סחר בינלאומי. הקורס יתקיים במכללה העירונית רחובות והינו בשיתוף המכללה העסקית של לשכת המסחר תל אביב. משתתפי הקורס ייהנו מהקניית ידע תיאורטי ומעשי מקיף בכל מגוון הנושאים הקשורים ליבוא, ייצוא וסחר בינלאומי בדגש על כלים נחוצים לעת קבלת ההחלטות בתחום.

בשנים האחרונות חלה התפתחות בעולם הייצוא והייבוא עם עלייתם של אתרים מהארץ ומחו"ל לסחר במוצרים שונים, כגון ביגוד, מכשירי חשמל, ציוד לתינוקות ועוד מגוון רחב של מוצרים שניתן לייבא ולייצא באופן פרטי. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מצטרפים למעגל הייבוא והייצוא באופן מסחרי ומבקשים להצליח לכלכל עצמם מפעילות של סחר בינלאומי. האנשים שפונים לסחר הבינלאומי לעתים קרובות כלל אינם מהתחום. ההוראות והדינים החלים על סחורות המיובאות לישראל, נקבעים בהתאם למספר חוקים, צווים ואמנות מכס וחשוב להכיר את כולם לפני שמחליטים לייבא. אי ידיעה עשויה לגרום ליבואן נזקים גבוהים, קנסות ואף השמדת המוצר.

המכללה העירונית רחובות בשיתוף המכללה העסקית של לשכת המסחר תל אביב, תפתח לאחר החגים את הקורס המקיף בארץ ללימודי סחר בינלאומי. הקורס יועבר על ידי מיטב המרצים בתחום המשמשים כיום בתפקידי מפתח בחברות עסקיות ובמשרדי ממשלה ויורכב ממספר נושאים חשובים: איך לאתר מקורות ייבוא חדשים ואטרקטיביים, כיצד לזהות שווקי יבוא ויצוא פוטנציאלים, חוקיות הייבוא, צמצום זמני האספקה, וניהול מו"מ עם ספקים.

לדברי אודי קדם, מנהל המחלקה לתרבות, ידע והשכלה והמכללה העירונית רחובות: "אנו מודעים לביקוש והרצון להצטרף למעגל המסחר המקוון. אנשים רבים שכלל לא מכירים את התחום לעתים קופצים ראש לעולם הסחר הבינלאומי ועלולים להפסיד כסף רב. הקורס מקנה לאותם אנשים את הידע הבסיסי והחשוב עם טובי המרצים. כמו כן, תושבי רחובות ועובדי פארק העסקים ברחובות זכאים להטבה של 500 שקלים".

הקורס ייפתח ביום חמישי 31.10.19 בין השעות 20:00-16:45 למשך 26 מפגשים שבועיים (112 שעות לימוד). לעלויות ולפרטים נוספים – המכללה העירונית: 08-9459397 http://www.ironit-rehovot.co.il/merkazim.asp?category=6461

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh