הכינו ביתכם לחורף – צ'ק ליסט לחורף ביתי חמים ונעים

הכינו ביתכם לחורף – צ'ק ליסט לחורף ביתי חמים ונעים

החורף הישראלי החל לא מזמן ורגע לפני הגשמים והימים הקרים והסוערים כדאי להכין רשימה של פריטים הכרחיים כדי לעבור את החורף בשלום ובצורה נעימה, בלי לסבול מקור. אמנם, החורף הישראלי אינו ממושך, אך עדיין קר וגשום, יש רוחות סוערות, הטמפרטורות צונחות מטה בימים ובעיקר בלילות, ולבטח גם אתם רוצים ליהנות מאווירה נעימה וחמימה בבית, כאשר בחוץ סוער וחשוך.

צ'ק ליסט להכנת הבית לקראת החורף

כדי לסייע לכם להתכונן לקראת החורף שחזר לבקרנו לאחר חודשי הקיץ הארוכים, הכנו עבורכם רשימה עדכנית ומפורטת של פריטים שיסייעו לכם לעבור את החורף בשלום ובלי לסבול מקור. ישנם פריטי חובה ברשימה ומוצרים אחרים מוגדרים כרשות, את כל הפריטים לחורף תוכלו לרכוש באתר המכירות או בסניפים של רשת מוכרת ובחנויות המובילות.

הרשימה כוללת את הפריטים המומלצים הבאים:

  • מצעים איכותיים ומפנקים – הגיע הזמן להיפרד ממצעי הקיץ הדקיקים, בחורף כדאי להשתמש במצעים מפנקים ונעימים למגע העור העשויים מכותנה 100%. מצעים מבד כותנה מתאימים במיוחד לחורף הישראלי, הם מעניקים תחושה רכה ונעימה, ומבטיחים לכם חורף חם ושינה טובה גם בלילות הסוערים ביותר.
  • שמיכות פוך – הלילות התארכו עם שובו של שעון החורף ובלילה כבר קר ולא ניתן להסתפק בשמיכה קיצית דקיקה. כעת הגיע הזמן לאוורר את שמיכות החורף, זו גם הזדמנות מצוינת לחדש את השמיכות בבית וליהנות משמיכת פוך מלטפת ומחממת. יש מגוון דגמים של שמיכות פוך במידות שונות לבחירה, חלק מהשמיכות מגיעות עם מילוי נוצות, דגמים אחרים מגיעים במילוי של פלומה ויש דגמים במילוי משולב.
  • כרבולית – בחורף הישראלי בני המשפחה יושבים יחדיו בסלון הביתי, מתחממים מול תנור חשמלי או מהמזגן או הקמין, וכמובן צופים בטלוויזיה. כדי להתכרבל בשיא הנוחות ולא לסבול מקור מקפיא, כדאי גם לכם לרכוש כרבולית העשויה ממיקרופייבר או מחומר איכותי ומחמם אחר.
  • כותונת שינה- אין כמו כותונת שינה מעוצבת ומחממת בחורף, יש מגוון מידות וגזרות, ויש מבחר צבעים ועיצובים לבחירה.
  • חלוקי רחצה – עם תחילת החורף כדאי למהר ולהזמין חלוקי רחצה מבד נעים ומחמם ובעיצוב מרהיב ואלגנטי. אחרי המקלחת נעים להתעטף בחלוק המפנק, כך לא סובלים ממכת קור כאשר יוצאים מהאמבטיה החמה.

לקראת החורף כדאי למיין פריטים ישנים ובלויים ולרכוש מוצרים שחסרים לקראת החורף. זה הזמן להתחדש עם חלוק רחצה מעוצב (עדיף לרכוש בהזמנה אחת חלוקים לילדים ולהורים), אפשר גם לקנות את החלוק כמתנה מרגשת לבני הזוג, להורים, לחברים טובים ועוד. כמו כן, עליכם להוסיף לצ'ק ליסט תנור חשמלי או מפזרי חום לחדרים, תנור אמבטיה, מתקן למטריות בעיצוב מקורי, שטיח נעים לאמבטיה בעיצוב ייחודי, מגבות גוף מפנקות ועוד.

לאחר שהכנתם את הרשימה תוכלו לעשות סקר שוק מהיר ולרכוש את כל הפריטים הנחוצים לחורף באתר של רשת מוכרת ומובילה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh