אגדת פסנתר עם הפסנתרן בוריס זובין

אגדת פסנתר עם הפסנתרן בוריס זובין

קונצרט ראשון בסדרה החדשה של פילהרמוניה רחובות, יתקיים ביום רביעי 20.11.19 בשעה 20:30 עם פסנתרן בעל רזומה עשיר ובינלאומי, תושב העיר רחובות, בוריס זובין.

ביום רביעי 20.11.19, בשעה 20:30 יתקיים קונצרט ראשון מתוך הסדרה החדשה של פילהרמוניה רחובות, אגדת פסנתר. הקונצרט יתקיים באולם החדש של מרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל. באולם הוצב פסנתר כנף מרשים מוכן ומזומן לנגינתו של הפסנתרן המוכשר בוריס זובין.

חובבי הפסנתר ברחובות כבר מכירים את זובין כאושיה תרבותית מקומית. בשנים האחרונות הוא מופיע עם הפסנתר בקונצרטים בעיר, בנוסף הוא המלווה הקבוע של מקהלת שחר מרחובות. זובין בעל רזומה עשיר בנגינה בפסנתר, עוגב וצ'מבלו במסגרת אירועים שונים ברחבי הארץ ובחו”ל. כמו כן, הוא זוכה פרס שלישי בתחרות בינלאומית לפסנתר בפריז. בקונצרט ינגן זובין: ל.ו. בטהובן – 32 ואריאציות, פ. ליסט  – סונטו של פטררקה 104, פ. שופן – סונטה מס' 3 ועוד.

בהמשך הסדרה תופיע במרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל הפסנתרנית דוראל גולן. לסיום, כמיטב המסורת, יופיעו שלושת זוכי תחרות הפסנתר ע"ש ארתור רובינשטיין בבית העם רחובות – היכל התרבות העירוני.

לדברי עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "משמח לפתוח את הסדרה עם בוריס זובין, תושב העיר, שמופיע ברחבי הארץ ומסביב לעולם".

לדברי ריטה וינוקור, מנהלת המחלקה למוזיקה רחובות ומנהלת הקונסרבטוריון העירוני: "אנחנו גאים מאוד בבוריס זובין אשר תרם רבות לאהבת נגינת הפסנתר בעירנו. בקונסרבטוריון היום לומדים כ-100 תלמידים פסנתר כל שנה. לכן ראינו לנכון לפתוח סדרה שהיא על טהרת נגינת הפסנתר. אני מזמינה את הציבור לבוא וליהנות".

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים פנו למחלקה למוסיקה רחובות 08-6683881/2.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh