הרצאה ייחודית לרגל שבוע היזמות העולמי 2019  

הרצאה ייחודית לרגל שבוע היזמות העולמי 2019  

הרצאה ייחודית של המכללה העירונית רחובות עבור בעלי עסקים לרגל שבוע היזמות העולמי 2019.

החברה העירונית רחובות מזמינה את בעלי העסקים הקטנים להרחיב אופקים ולקבל כלים במסגרת הרצאה שתתקיים ביום חמישי, 21.11 בשעה 18:00.

במכללה העירונית רחובות. הכניסה חופשית, בהרשמה מראש.

שבוע היזמות העולמי מגיע גם למכללה העירונית רחובות. לרגל ציון שבוע זה, מארחת המכללה הרצאה לטובת בעלי עסקים ויזמים מתחילים, קטנים ובינונים ביום חמישי 21.11, בשעה 18:00, הכניסה חופשית, בהרשמה מראש.

בהרצאה "שיווק אוטומטי – בניית מערך שיווק שעובד בשבילך" שתועבר על ידי גיל פינקלשטיין, ילמדו בעלי העסק הקטן המתמודדים עם אתגרים מתמידים של משאבים וחוסר פנאי לפעולות השיווק שכל עסק מצריך, איך בונים מנגנון שיווק חזק, שמזרים לקוחות פוטנציאליים בקלות. מהם  הערוצים הנכונים לעסק ואיך בוחרים נכון את כלי השיווק.

ההרצאה מצטרפת לסדרת הקורסים "יוזמים עסק" שמתקיימת במכללה במהלך השנתיים האחרונות בשיתוף הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, קורס שמעניק את מירב הכלים והמשאבים לפתיחת עסק חדש. בחודש דצמבר ייפתח קורס של שיווק מתקדם ברשתות החברתיות, שהפכו בשנים האחרונות לכלי שיווקי חזק ואפקטיבי, כולם נמצאים שם אבל לא כולם יודעים איך לעשות את זה נכון. בקורס ילמדו  כלים לקידום דפי העסקיים בפייסבוק ובאינסטגרם לפרטים והרשמה:

http://www.ironit-rehovot.co.il/merkazim.asp?category=4705

לדברי איציק עובדיה, מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "אנו שמחים לצייד את בעלי העסקים הקטנים ב ״ארגז כלים״ יישומי שאיתו יוכלו לקחת יוזמות חדשות ולפתח את העסק, אנו שמחים לתת את המענה במסגרת קורסים והרצאות פרקטיות".

לדברי אודי קדם, מנהל המכללה העירונית: "בשל הצרכים והביקוש בשטח, ידענו שזה חשוב ונכון לתת מענה לכל בעלי העסקים הקטנים, הן באירועי העשרה בדומה להרצאה זו שנקיים לרגל שבוע היזמות והן בתוכן הקורסים שאנו מקיימים בקורס".

ההרצאה כאמור הנה ללא תשלום אך יש להירשם מראש במספר: 076-8844855 מכללה העירונית רחובות, גיבורי ישראל 2

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh