נבחרת המחוננים של רחובות: מקום שני בעולם!

נבחרת המחוננים של רחובות: מקום שני בעולם!

לאחר שזכו במקום הראשון בעולם בתחרות בבייג׳ין, ובמקום הראשון באירופה, משלחת התלמידים והתלמידות של המרכז למחוננים ברחובות חוזרת מתחרות "אלופי האלופים" שנערכה באוניברסיטת ייל בארה"ב במקום השני בעולם, אחרי שהשאירה הרחק מאחור את יתר הנבחרות מישראל

נבחרת של 12 תלמידות ותלמידים מהמרכז למחוננים ומצטיינים פל"א ברחובות, בניהולה של אורית פדר, השתתפה בשבוע שעבר בתחרות Tournament Of Champions ("אלופי האלופים") שנערכה באוניברסיטת ייל בארה"ב. במסגרת זו הם התחרו  יחד עם עוד כ800 מהתלמידים החכמים בעולם מ-60 מדינות שונות.

נבחרת המופלאים הרחובותית, המורכבת מ 3 ג׳וניורים תלמידי כיתה ט', ונבחרת של 9 סניורים תלמידי כיתות י'-יא', זכתה במקום השני בעולם ,מתוך 60 נבחרות ממדינות שונות.

בנוסף זכו חברי הנבחרת במספר רב של מדליות זהב וכסף במקצים אישיים וקבוצתיים.

במסגרת התחרות, שנערכה השנה בנושא A World on Margins ("העולם בשוליים"), המתחרים נדרשו להפגין יכולת גבוהה בשפה האנגלית וידע רב בנושאים שונים כמו מדעים, היסטוריה, אמנות, ספרות, דיבייט ועוד. לתחרות זו הם התכוננו במשך חודשים והשקיעו מאמץ רב.

היה עליהם להתאמן ולפתח יכולות רטוריקה וכתיבה, וללמוד חומר עיוני נרחב ברמה אקדמית בשפה האנגלית.

כזכור, ביוני השנה נבחרת המרכז למחוננים ומצטיינים של עיריית רחובות זכתה  במקום ראשון בעולם בתחרות היוקרתית לידע ולדיבייט World Scholar’s cup שנערכה בבייג׳ין- כשהיא מקדימה בדירוג נבחרות ששפת האם שלהן היא אנגלית.

רחמים מלול, ראש העיר: "אנו מקבלים בברכה את נבחרת המחוננים, וגאים בהם על ההישג הנפלא! נבחרת המופלאים הקדימה נבחרות דוברות אנגלית והביאה כבוד גדול לא רק לרחובות, אלא גם למדינת ישראל. מערכת החינוך של רחובות היא מהטובות בישראל , ועוצמתה נמדדת ביכולת להשקיע בכל תלמיד בהתאם לצרכיו ויכולותיו".

זוהר בלום, ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "ההשקעה והליווי האישי שלנו במרכז למחוננים לכל אורך הדרך מוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש. הפכנו את המרכז להיות אחד מהמובילים בעולם באמצעות עבודת צוות עם מנהלת המרכז והצוות החינוכי, ההורים ועיריית רחובות. נמשיך להשקיע בדור העתיד של רחובות".

אורית פדר, מנהלת המרכז למחוננים: "אחרי חודשים של השקעה, קטפנו היום את הפירות של למידה בלתי נלאית . ההישגים שאליהם הגענו הם כבוד גדול למדינה, לרחובות ולמרכז המחוננים. הישגים אלה התאפשרו הודות לתמיכתה של עיריית רחובות, ולתמיכת ההורים בתלמידים לקראת תחרות זו".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh