להקת המחול גלגלי ר.נ.י מציינת 14 שנות פעילות

 להקת המחול גלגלי ר.נ.י מציינת 14 שנות פעילות

גלגלי ר.נ.י היא להקת ריקודי עם של זוגות משולבים – אחד מבני הזוג על כיסא גלגלים והשני עומד. הלהקה ציינה השבוע 14 שנות פעילות באירוע חגיגי

השבוע  חגגו רקדני  קבוצת גלגלי ר.נ.י, חוג הריקודים בכיסאות גלגלים, יום הולדת 14 באולם "אוסי וזוהר" בעיר.

"גלגלי ר.נ.י" להקת מחול המורכבת מרקדנים נכים היושבים על כסאות גלגלים, ומרקדנים מתנדבים העומדים על שתי רגליים. חוג ריקודי עם בתמיכת עיריית רחובות והחברה העירונית, המציע מסגרת לריקודי עם עבור זוגות משולבים, ומתקיים מידי מוצ"ש בבית הספר קציר. מלבד הפעילות השבועית, חלק מהמשתתפים לוקחים חלק במסגרת פעילות להקה ייצוגית שמופיעה בפסטיבלים שונים ברחבי הארץ והעולם – כרמיאל, אשדוד דאנס ועוד, בבתי ספר ובאירועים.

לאירוע החגיגי לציון 14 שנות פעילות, הגיעו כ-200 אורחים שנהנו מהרקדה של לאה הדדי דב, מהופעת הלהקה בראשות הכוראוגרפית לירון טביב והופעה של הזמר בן עמי חלף.

את האירוע כיבדו בנוכחותם גיא צור חבר מועצת העיר רחובות, איציק עובדיה מנכ"ל החברה העירונית רחובות, מיכל דנין הולנדר עוזרת מנכ"ל ומנהלת תפעול במטה איל"ן וורד רודיך סמנכ"לית שיקום איל"ן .

לדברי איציק עובדיה, מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "אנו שמחים לראות את הקבוצה הולכת וגדלה מידי שנה ומייצגת את רחובות בגאווה במגוון אירועים ברחבי הארץ. נמשיך לתמוך ולעודד את פעילות הקבוצה, שמופיעה בכל אירועי התרבות הגדולים בעיר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh