להשתמש בגוף כקנבס – קעקועים גדולים

להשתמש בגוף כקנבס – קעקועים גדולים

קעקועים הם כבר מזמן מנת חלקם של אינספור נשים וגברים, מבוגרים וצעירים, בכל רחבי העולם, ולא רק של חלק קטן וספציפי באוכלוסייה, כפי שהיה בעבר. ניתן למצוא קעקועים מכל מין וסוג כיום, דברים שמעולם אפילו לא יכולים היינו לדמיין עד שלא ראינו אותם מקועקעים על גופם של אחרים. אחת ממשפחות הקעקועים המרשימות והמרהיבות ביותר היא זו של קעקועים גדולים למיניהם. במובנים רבים, זוהי אומנות הגוף המקורית – קעקועים גדולים מאפשרים לנו להשתמש בגוף כמו בקנבס לציור, ובאמת להביע את עצמנו או רעיונות שונים.

איך עושים קעקועים גדולים?

בעוד ישנם כמובן אינספור סוגים שונים של קעקועים גדולים, הן מבחינת התוכן המובע בהם והן מבחינת הסגנון, הצבעים וכו', ישנו תהליך דומה פחות או יותר אותו עוברים מרבית האנשים המעוניינים לעטר את גופם בקעקוע גדול.

שלב ראשון הוא כמובן בחירה של מקעקע/ת – כאן נרצה לבחור במקעקעים מנוסים, מקצועיים ואמינים, כאלו שמקעקעים כבר זמן רב ויכולים להציג עבודות רבות עימן אנו מזדהים. כדאי לבחור במקעקע/ת אשר את סגנונם האישי אנחנו אוהבים במיוחד על מנת להגדיל את הסיכויים לכך שנאהב גם את מה שיש להם להציע עבור הקעקוע שלנו.

בנוסף, יש להחליט מה בדיוק רוצים לקעקע – זה המקום לומר כי אין כאן חוקים נוקשים. אינכם חייבים למצוא ולהחליט בדיוק מה אתם רוצים שיכיל הקעקוע הגדול שלכם, ואנשים רבים מחליטים סופית רק כאשר הם כבר מגיעים למכון הקעקועים ותוך התייעצות עם המקעקע. במקרים מסוימים המקועקע אפילו אינו מחליט הכל בעצמו, ומשאיר למקעקע שלו חופש פעולה יצירתי רב.

סקיצה וסדרת פגישות להשלמת הקעקוע

לאחר שהוחלט (לפרטי פרטים, או פחות או יותר…) מה בדיוק מקעקעים, יכין על פי רוב המקעקע סקיצה ראשונית של הקעקוע, ויעבור עם הלקוח עליה על מנת לוודא שהם מתואמים והלקוח יודע פחות או יותר מה הוא עומד לקבל. זה המקום להכניס שינויים ובקשות ספציפיות, לנסות ולהבין ולדמיין כיצד בדיוק הקעקוע צפוי להיראות עלינו וכו'. לאחר

מכן מגיע שלב הקעקוע עצמו. במקרה של קעקועים גדולים לרוב מדובר יהיה בסדרה של פגישות, ולא בפגישה אחת ארוכה. זאת מכיוון שתהליך הקעקוע הוא תהליך תובעני וכואב, ומרבית המתקעקעים אינם מעוניינים לשבת שעות ארוכות וימים שלמים במצב זה. לכן, קעקועים גדולים עושים לרוב בשלבים – בשלב ראשון תקועקע המסגרת הכללית של הקעקוע, רק קווים חיצוניים וכד'. בשלב הבא יתחיל המילוי או שיצוירו פרטים ספציפיים ומורכבים יותר וכן הלאה. כמובן שאין תהליך קבוע וחד משמעי על פיו עובדים כל המקעקעים והמקעקעות, אך בגדול אלו הם השלבים הנהוגים כאשר מדובר בקעקועים גדולים ונרחבים במיוחד.

לסיכום, קעקוע גדול מכיל בתוכו אפשרויות שלא ניתן למצוא בקעקועים קטנים, מבחינת היכולת להעביר רעיון או מסר וממש להשתמש בגוף שלנו כבקנבס ציור לכל דבר ועניין.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh