הקונצרט הבא בסדרת פניני המוסיקה הקאמרית: שלישיית אלכסנדר

הקונצרט הבא בסדרת פניני המוסיקה הקאמרית: שלישיית אלכסנדר

יום רביעי 18.12.19, בשעה 20:30 בבימת הנוער, מחיר כרטיס: 90 ₪

בחודש הבא יתקיים הקונצרט השני בסדרת הקונצרטים פניני המוסיקה הקאמרית, בהפקת המחלקה למוסיקה רחובות של החברה העירונית רחובות, הסדרה שמקבצת את מיטב נגני המוסיקה הקלאסית מהארץ ומהעולם.

בקונצרט הראשון שהתקיים בשבוע שעבר, ניגנו "רביעיית כרמל" שאירחה את נגן קרן היער ראובן אלון. לצד היכולת המוזיקלית, ראובן הימם את הקהל עם מידע מעניין על התפתחות הקרן מימיה הראשונים ככלי תרועת הציד עד ימנו אנו בתור כלי תזמורתי.

בקונצרט הבא, ינגנו שלישיית אלכסנדר הכוללת את הכנר נתאי צרי,  הפסנתרנית מיכל טל והצ'לנית אלה טובי.  השלישייה נקראת ע"ש אלכסנדר טל ז"ל, אביה של מיכל טל, שהיה כנר ישראלי ידוע והיא  זכתה כמעט מיד עם הקמתה לתהודה והכרה הן על ידי קהל שוחרי המוסיקה הקלאסית והן על ידי העולם המקצועי המוסיקלי בישראל ,בשל הרזומה האישי העשיר של כל אחד מהם.

נגני ההרכב ידועים כמבצעים המופיעים רבות בארץ ובחול, מחנכי דורות של מוזיקאים, יזמים של פרויקטים מוזיקאליים בארץ ובעולם. נתאי צרי הוא מבכירי הכנרים הישראלים, מרבה להופיע ברסיטלים, בשיתופי פעולה קאמריים מגוונים וככנר ראשי. הצ'לנית אלה טובי שיתפה פעולה בקונצרטים רבים ובפסטיבלים עם נגנים מהשורה הראשונה בעולם. הפסנתרנית מיכל טל הופיעה לאורך השנים עם כל התזמורות בארץ וניגנה עם תזמורות רבות בעולם. זכתה בפרסים רבים, ביניהם פרסים ראשונים בתחרותיות בינלאומיות לפסנתר. בנוסף, ניגנה ברסיטלים ובקונצרטים קאמריים רבים בקרנגי הול, בניו יורק ובאירופה.

בהמשך הסדרה יופיעו אנסמבל סולני תל אביב ושלישיית זלצבורג. הקונצרט של שלישיית אלכסנדר יתקיים ביום רביעי 18.12.19, בשעה 20:30, בבימת הנוער, מחיר כרטיס: 90 ₪. לפרטים והזמנת כרטיסים פנו למחלקה למוסיקה טל: 08-6683881/2.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh