בית הספר מעלות משולם זכה בפרס החינוך

בית הספר מעלות משולם זכה בפרס החינוך

בית הספר המצטיין במחוז מרכז של החמ"ד.

בית הספר חמ"ד (החינוך הממלכתי דתי) חוקר יוצר "מעלות משולם" זכה בפרס החינוך המחוזי כביה"ס המצטיין במחוז מרכז של החמ"ד. ביה"ס הוקם בשנת 1981, והוא מונה 35 כיתות וכ- 950 תלמידים. בראשו עומד המנהל מאיר אמויאל מזה כ- 18 שנים.

בימים אלה נודע כי בית הספר נבחר לבית הספר הטוב ביותר במחוז המרכז של מינהל החינוך הממלכתי דתי במשרד החינוך לשנת הלימודים התש"פ .

בשבוע שעבר ביקרה במקום וועדת הפרס של החמ"ד בהרכב של 7 חברים ובראשם הגב' מיכל דה האן יו"ר וועדת הפרס הארצי.

במהלך הביקור, הוועדה סקרה את הפרויקטים הפדגוגיים הייחודיים בבית הספר לאורך כל ששת אבני הדרך של החמ"ד. בכל עמדה במקום הוועדה נחשפה למגוון רחב ומקיף של פעילויות הנערכות בבית הספר, כמו למשל "אבירי השולחן העגול", אשר מעניק לתלמידים יכולת לבטא את דעותיהם בנושאים שונים תוך פיתוח תרבות דיאלוג, "חדר החלומות" אשר מתגמל את התלמידים על הישגיהם והתנהגותם ועוד.

במהלך הביקור נכח גם ממלא מקום ראש העיר, זוהר בלום, מחזיק תיק החינוך. הוא ריגש את הוועדה בספרו כי בעבר הוא נהג להתלוות למנהל לחוגי בית על מנת לחשוף את בית הספר להורים, וכעת בית הספר נחשב לאחד מהגדולים בישראל, אך גודלו אינו פוגע באיכותו או במידת הביקוש .

ראש העיר, רחמים מלול: "אנו גאים בבית הספר מעלות משולם ומברכים את הצוות ואת התלמידים וההורים על הזכייה! זוהי עוד הוכחה נוספת כי מערכת החינוך ברחובות היא מהטובות בישראל. נמשיך לתמוך במוסדות החינוך בעיר בכל דרך אפשרית".

זוהר בלום, ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "אני מלווה את בית הספר שנים רבות, ואין לי ספק שהוא ראוי לפרס המחוזי ואף לפרס הארצי. בית הספר נהנה משילוב ייחודי של צוות חינוכי מסור ומוכשר, והשקעה עצומה בפדגוגיה ובחינוך לערכים. גודלו של בית הספר אינו גורע מהיותו בית חינוך של ממש, ואני מברך את הצוות, התלמידים וההורים על הזכיה המשמחת".

מאיר אמויאל, מנהל חמ"ד חוקר יוצר מעלות משולם: "עבודה והשקעה לאורך השנים נותנת את אותותיה בקרב התלמידים. הם מוערכים ומחוזרים על ידי חטיבות הביניים השונות. יש לנו צוות מצוין ומחויב, התמדה ועקביות בחינוך הם המקור להצלחה וגאווה. שת"פ מעולה עם ההורים והרשות המקומית, תורמים רבות להישגים ולהכרה בפרס".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh