חוויית סינימה בקניון עופר רחובות

חוויית סינימה בקניון עופר רחובות

קפה ומאפה, הרצאה ייחודית והקרנת הסרט "השקרן הטוב" ביום ד' ב-4.12, בשעה 19:30.

קניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר מזמין את תושבי רחובות והסביבה לערב מהסרטים הכולל קפה ומאפה , הרצאה מרתקת של אלברט גבאי החיים בהזדמנות שנייה בראי הקולנו", מרצה וההיסטוריון קולנוע והקרנת הסרט "השקרן הטוב".

הפעילות תתקיים ביום ד', ה-4.12, בשעה 19:30 במועדון הטרום  החדש ב- HOT CINEMA, רשת בתי הקולנוע של ישראל.

במסגרת מועדון הטרום ניתן להנות אחת לחודש, ב- 4 ממתחמי הרשת, מהרצאה מרתקת והקרנת סרט בטרום בכורה.

להלן התוכנית:

19:30-20:00- התכנסות וכיבוד קל.

20:00-20:50- הרצאה מקדימה "החיים בהזדמנות שנייה בראי הקולנו" של אלברט גבאי, מרצה והיסטוריון קולנוע, במאי, מפיק, מבקר קולנוע, שופט בפסטיבלים בינלאומיים ברחבי העולם. חבר המועצה לביקורת סרטים.

20:50-21:40- הקרנת טרום בכורה של הסרט "השקרן הטוב"– הנוכל השרמנטי רוי קורטני (איאן מקלן) מצא קורבן חדש: האלמנה ששווה מיליונים בטי מקליש (הלן מירן). הוא יגרום לה להתאהב בו, ובבוא הזמן ייקח ממנה הכל. אולם ככל שהשניים מתקרבים זה לזו, מה שהיה אמור להיות תרגיל עוקץ פשוט, הולך ונהיה יותר מסובך.

כל מפגש כולל התכנסות על קפה, הרצאה מקדימה והקרנת סרט בטרום בכורה.

אודות הרשת:

HOT CINIMA כיום מפעילה מספר רב של בתי קולנוע בפריסה ארצית מאז הקמתה הרשת שמה דגש על הבאת תרבות הקולנוע לכל רחבי הארץ תוך שימת דגש מיוחד לערי הפריפריה כחלק מפילוסופיית החברה להביא את הקולנוע אל הקהל בכל מקום ובכל זמן.

הרשת שמה דגש מיוחד על עיצוב המתחמים, כאשר לכל מתחם ולכל אזור נבחר עיצוב המתאים לאופי האזור וארכיטקטורה הייחודית של הבמה בו נמצא הקולנוע. עיצוב המתחמים מהוה חלק בלתי נפרד מחוויית הבילוי והתוכן אותה מציע הקולנוע לאורחי HOT CINIMA.

לינק לרכישת כרטיסים: https://tix.hotcinema.co.il/WebTixsNet/SelectTicketsPageRes.aspx?dtticks=637099304755931897&ec=29060&hideBackButton=1

לפרטים: קניון עופר רחובות 08-9451222  |  www.rehovot-mall.co.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh