בעיות אינסטלציה וטיפולם

בעיות אינסטלציה וטיפולם

תקלה במערכת הצנרת הביתית או בקו המים של הבניין המשותף היא בעיה לא נעימה אשר חשוב לפתור אותה תוך פרק זמן קצר כדי לאפשר המשך חיים נורמטיביים.

אינסטלטור ברחובות

כדי לפתור את הבעיה באופן מקצועי כך שהדבר לא יקרה שוב, כדאי להזמין אינסטלטור ברחובות אשר מבצע עבודות באופן אמין לאור המומחיות והידע הרב שצבר בביצוע עבודות שונות בתחום האינסטלציה.

אפשר לחפש אינסטלטור באינטרנט או לקבל המלצות מחברים או בני משפחה אשר נעזרו בשירותים הללו לאחרונה והיו מרוצים מההתנהלות אתו.

טיפול בקווי ביוב

במקרים רבים הפעולה הנכונה ביותר היא לצלם את החלק הפנימי של קווי הביוב תוך שימוש במצלמה תרמית, על פי הממצאים מחליט האינסטלטור על הפעולות הנדרשות. אם מדובר בפיצוץ של קו זה עקב פגיעה בצינור או עקב אביזר חיבור שהשתחרר ממקומו, האינסטלטור פותח את הקיר במיקום ספציפי זה ומבצע את הנדרש. מחבר מחדש את הצינור או מחליף את קטע הצינור הפגום בצינור חדש. בתום העבודה מבצע השרברב בקרה על הצינור ומוודא כי כל המים זורמים כראוי ושאין תקלה נוספת. לאחר מכן הוא מתקן את קטע הקיר השבור ומחזיר את המצב לקדמותו.

ביובית

אם מדובר בפיצוץ בצנרת הביוב, הפעולה הנדרשת היא הפעלת יניקה באמצעות צנרת מיוחדת הקיימת על הביובית אשר מרוקנת את כל הלכלוך שהצטבר לאורך הקו. לעיתים הדיירים זורקים פריטים גדולים אשר לחץ המים אינו מצליח להוריד אותם כלפי מטה. הפריטים הללו חוסמים את מעבר המים ולכן אין ברירה אלא להוציא אותם תוך שימוש בלחץ מהותי אשר מצליח להזיז אותם ממקומם.

לאחר שאיבת כל התכולה, האינסטלטור מוודא שהצינור פועל כראוי ואין זליגה של מים כך שהשכנים יוכלו לחזור לחיים תקינים.

החלפת צנרת ברזל

כאשר יש תקלה בקו מים או כאשר מבצעים שיפוץ בבית הישן, כדאי לבצע החלפה של הצנרת הישנה העשויה מברזל. בשנים האחרונות השימוש הוא בצנרת פלסטיק בלבד PVC ולא בצנרת ברזל לאור העובדה שבתוך צנרת הברזל מתפתחים עם השנים גם קורוזיה וגם חלודה במיוחד בבתים הממוקמים בקרבת חוף הים. עקב כך חלק מהברזל מתפורר ומקטין את קוטרו של הצינור.

בני הבית סובלים מזרם מים איטי שאינו נוח לשטיפת כלים ולרחצה ומעבר לכך מדי פעם יוצאים מהברז מים חומים עקב החלודה. הפתרון הוא להוציא את הצנרת הישנה הממוקמת מעבר לקיר ומתחת למרצפות, כמו כן לפנות את כל התשתית הקיימת שנים רבות ואיבדה את חיוניותה.

לאחר שהמקום יבש, האינסטלטור מכין תשתית חדשה ומתקין בבקיאות רבה צנרת בקוטר הנדרש. בתום הפעולות הללו מבטנים וקושרים את הצנרת כך שלא תזוז, דבר העלול לפתוח את החיבורים.

אומנם מדובר בכמה ימים של בלגן ולכלוך אך בתום השיפוץ הדיירים חשים בהבדל ניכר במהירות זרימת המים בחדרי האמבטיה ובמטבח כך שהפעולות הללו שיפרו מאד את איכות החיים שלהם.

התקנת כלים סניטריים חדשים

האינסטלטור מתקין לבקשת הלקוח כלים סניטריים בחדרי האמבטיה במהלך שיפוץ הבית. אולמות התצוגה מציעים דגמים חדשים ומעוצבים אשר מיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות ומוסיפים יופי רב לחדרים הללו.

המגמה היום היא להתקין ניאגרות נסתרות אשר מתקנים אותן דרך פתח שירות אשר האינסטלטור מכין מראש בקיר, טרם הדבקת אריחי הקרמיקה.

כך במרחב חדרי האמבטיה רואים את האסלה בלבד והשטח נראה הרבה יותר גדול. בנוסף לכך הוא מתקין אמבטיה בגודל הרצוי, כיורים מונחים וברזים בחדרי האמבטיה ואם יש צורך גם במטבח.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh