יו"ר חדש לסניף אקי"ם רחובות: אודי בבז'אנוב

יו"ר חדש לסניף אקי"ם רחובות: אודי בבז'אנוב

ראש העיר, רחמים מלול, נפגש היום עם אורית שרגאי, חברת המועצה מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות ועם יו"ר אקי"ם היוצא, אבי לנדסמן והיו"ר הנכנס – אודי בבז'אנוב.

היום התקיימה פגישה מיוחדת בלשכת ראש העיר, רחמים מלול: מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות, חברת המועצה אורית שרגאי ויושבי ראש סניף אקי"ם- היו"ר היוצא, אבי לנדסמן והיו"ר הנכנס, אודי בבז'אנוב. יחד עם ראש העיר הם נפרדו מלנדסמן וקידמו את פניו של היו"ר החדש, בבז'אנוב.

ראש העיר, רחמים מלול אמר כי "יש לנו זכות גדולה להיות עיר ידידותית במיוחד לאוכלוסיות מיוחדות, בזכות האנשים והמתנדבים בעלי מוטיבציה ערכית שעושים עבודה מבורכת עם ילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים בעיר".

חברת המועצה אורית שרגאי: "אנו מצפים לעבודה משותפת ולעשייה פורייה עם אקי"ם. זהו יתרון משמעותי לקבל את הגיבוי והמנדט לחלום ולעשות למען האוכלוסיות המיוחדות בעיר – אני מודה על כך, מברכת את אודי ומאחלת לו הצלחה רבה".

אבי לנדסמן, היו"ר היוצא של סניף אקי"ם רחובות הודה לראש העיר, רחמים מלול: "אני מבקש להודות לראש העיר על תמיכתו בפרוייקטים חשובים, ביניהם בניית בית מע"ש החדש וכמובן בית אקי"ם, וכן על כך שיצר תיק מיוחד במועצת העיר, אשר כל כולו מוקדש לעשייה למען אוכלוסיות מיוחדות. אני מאחל לאודי, מחליפי בתפקיד הצלחה רבה".

אודי בבז'אנוב שיתף אותם בחזונו -להמשיך את העשייה, לגייס יותר מתנדבים ולשתף יותר אוכלוסיות מיוחדות בנעשה בעיר: "אני מודה על המענה החם שהעירייה מציעה לאקי"ם בזכות ראש העיר  ואורית – זה לא מובן מאליו".

אודי בבז'אנוב (55), נשוי ואב לשניים. בנו אלירון (בן 29) הוא בעל צרכים מיוחדים – שמתגורר מזה שמונה שנים בהוסטל השומרים ברחובות. אודי מועסק מזה כ-20 שנה בחברת ההייטק אפלייד מטיריאלס, כמהנדס נותן שירות באינטל קריית-גת.

הוא כיהן כשנתיים כיו"ר וועד ההורים של מערך הדיור שברחובות, והיה ארבע שנים חבר הנהלה בסניף אקים רחובות. לאחרונה נבחר כיושב ראש סניף אקים שברחובות, במקומו של אבי לנדסמן.

אודי בבז'אנוב אמר כי "במסגרת הניסיון הרב בשירות שרכשתי בעבודה עם השנים, וכבעל משפחה לילד עם צרכים מיוחדים, כולי תקווה להירתם למען אוכלוסיית המוגבלים ובני משפחתם. נעשה הכל על מנת להמשיך יחד עם כל חברי ההנהלה של סניף אקים והרשות המקומית -לרעיון של שילוב בעלי מוגבלות בקהילה, וכן לייצוג הולם תוך שמירה על זכויותיהם".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh