באו להשפיע: אירוע שיתוף ציבור בנושא שבילי אופניים בעיר נערך אמש

באו להשפיע: אירוע שיתוף ציבור בנושא שבילי אופניים בעיר נערך אמש

כנס לשיתוף הציבור בנושא שבילי אופניים נערך אמש במתנ"ס חוויות שווייץ רחובות החדשה במעמד ראש העיר, רחמים מלול, סגנו עו"ד יניב מרקוביץ', חבר המועצה אבי קינד מחזיק תיק התחבורה, ומנכ"ל העיריה, דורון מילברג.

ראש העיר, רחמים מלול פתח את הערב ואמר כי"נסיעה בשבילי אופניים היא צורך השעה".

סגן ראש העיר, עו״ד יניב מרקוביץ׳, מחזיק תיק חזות העיר אמר כי "חשוב לנו שתשפיעו על התהליכים בעיר",

חבר המועצה אבי קינד, מחזיק תיק התחבורה אמר כי "העתיד צופן בחובו את כל פתרונות התחבורה שאפשר להציע".

כפי שהובטח עם הדיווח על בחירת המשרד לתכנון רשת שבילי האופניים, נערך אמש אירוע לשיתוף הציבור בנושא שבילי אופניים, בנוכחות מתכנני תכנית האב. זאת על מנת להכיר מקרוב את הצרכים ולשלב מענה מתאים עבורם במסגרת הכנת התוכנית.

האירוע נערך במתנ"ס חוויות שווייץ רחובות החדשה, במעמד ראש העיר, רחמים מלול, סגנו עו"ד יניב מרקוביץ', חבר המועצה אבי קינד מחזיק תיק התחבורה ומנכ"ל העירייה, דורון מילברג. גם חברת המועצה אורית שרגאי נכחה במקום.

ראש העיר, רחמים מלול פתח את הערב ואמר כי "נסיעה בשבילי אופניים היא צורך השעה: בגלל השמירה על הסביבה, המחסור בחניה, היתרונות הבריאותיים, החסכון בזמן בשל הפקקים ועוד. אנחנו מייצרים כעת את האפשרות ברחובות- היכן לרכב על אופניים. אנו נפעל בהתאם כדי לקדם את רשת שבילי האופניים על ידי תכנון נכון".

סגן ראש העיר, עו״ד יניב מרקוביץ׳, מחזיק תיק חזות העיר אמר כי "זה מאוד משמעותי בעינינו לראות בכל פעם מחדש שהתושבים והתושבים מגיעים ומעורבים, ומגלים אכפתיות לנעשה בעיר. חשוב לנו שתשפיעו על התהליכים בעיר. אני רוצה להודות לראש העיר, רחמים מלול, על התמיכה, הגיבוי והתקצוב, ולמנכ״ל העירייה דורון מילברג, על שיתוף הפעולה בהוצאת התוכניות לפועל".

חבר המועצה אבי קינד, מחזיק תיק התחבורה אמר כי "העתיד צופן בחובו את כל פתרונות התחבורה שאפשר להציע ואנחנו עושים הכל על מנת לקדם פתרונות תחבורה מתקדמים ומגוונים בעיר".

במסגרת האירוע הציג מתכנן התנועה אביעד כהן מטעם אמאב את המצב הקיים בעולם, בארץ וברחובות, ואת כיוון התכנון הכללי. לאחר מכן התחלקו הנוכחים ל״שולחנות עגולים״ שהונחו על ידי הצוות המקצועי, ובהם הועלו הצרכים על ידי התושבים.

הכנת תכנית אב לשבילי אופניים היא שלב קריטי בדרך להקמת רשת שבילי אופניים בעיר, שתספק שירות מיטבי לתושבים ולמבקרים. בשנים האחרונות נסללו מספר שבילים בעיר כשלב מקדים לרשת עירונית מלאה שצפויה לשדרג את רמת השירות ולגרום ליותר אנשים לעבור לשימוש באופניים. כל זאת בשיתוף פעולה מלא עם אגף התנועה ואגף התשתיות בעיריית רחובות.

החברה שנבחרה לבצע את התכנון ברחובות  היא חברת אמאב תחבורה ותנועה והיא מהמובילות בארץ בתחום תכנון תנועה ובתכנון שבילי אופניים בפרט. לחברה ניסיון של עשרות פרויקטים והיא הכינה, בין היתר, תכניות אב לאופניים עבור הערים אשדוד, כפר סבא ומודיעין וביצעה תכנון מפורט לשבילי אופניים בערים שונות ברחבי הארץ.

הכנת תוכנית אב לשבילי אופניים – במסגרת תכנית  "ברית ערים לאיכות הסביבה" של פורום ה- 15, שמקדמת הוועדה העירונית לאיכות הסביבה ולקיימות בראשותו של סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ'.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh