משלחת מחוקקים ממיניאפוליס בקרה ברחובות

משלחת מחוקקים ממיניאפוליס בקרה ברחובות

בשבוע שכבר הסתיים ביקור מוצלח ברחובות של משלחת בת 30 איש ממיניאפוליס, בירת מינסוטה בארה"ב. המשלחת מנתה מחוקקים, חברי קונגרס, אנשי עסקים ובכירים בממשל במיניאפוליס, יהודים ושאינם יהודים. הם הגיעו לישראל לביקור בן 10 ימים בכל רחבי הארץ, מטעם ארגון הגג של הקהילה היהודית במיניאפוליס Jewish Community Relations Council .

שותפות "ביחד" רחובות- מיניאפוליס של עיריית רחובות והסוכנות היהודית יחד עם הקהילה היהודית במיניאפוליס פועלת משנת 2014 ובמסגרתה מתקיימות במשך כל ימות השנה פעילויות ומספר פרויקטים .

אחד הפרויקטים המוצלחים ביותר של השותפות הוא ביקורה של משלחת מחוקקים ומובילי דעה ברחובות. מטרת מארגני המשלחת במיניאפוליס, הJewish Community Relations Council, היא לבנות קשרים בין הקהילה היהודית והלא יהודית במינסוטה ומדינות דקוטה וכן לשנות את דעת הקהל העולמית על ישראל.

במשלחת שהגיעה לבקר ברחובות השתתפו נציגי בית המחוקקים, אנשי עסקים ופעילים בקהילה היהודית. חברי המשלחת חולקו בין פעילי השותפות בעיר רחובות, אשר לקחו אותם למפגש אישי בן שעתיים בבתים של מתנדבי השותפות בקבוצות וביחידים על מנת להכיר מקרוב את הישראלים ולשוחח בגובה העיניים. לאחר מכן התקיימה ארוחה חגיגית באתר הפרדסנות מנקוב, אשר כללה הרצאה של דר' עקיבא תמיר מרחובות, ממייסדי עמותת "הצל ליבו של ילד" אשר פועלת לסיוע לילדים חולי לב מכל העולם, וכן הרצאתה של אילת הראל, מנהל המרכז להתפתחות הילד ברחובות.

סגן ראש העיר, זוהר בלום, אשר מוביל את פעילות השותפות: "רחובות עיר המדע והתרבות היא המקום המתאים להביא אליו מובילי דיעה מחו"ל, על מנת שיכירו את פניה היפות של ישראל. שמחנו לארח את משתתפי המשלחת ולחשוף אותם למפגשים אישיים עם תושבי העיר בבתיהם".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh