חדש: צ'י-קונג לקהל הרחב בימי שישי, ברחבת בית התרבות

חדש: צ'י-קונג לקהל הרחב בימי שישי, ברחבת בית התרבות

החל מיום שישי הקרוב, 21.12, בין השעות 9:00-8:00, יתקיים תרגול צ'י-קונג ברחבת בית התרבות, מידי שישי והכניסה חופשית.

צירוף המילים צ'י-קונג, משמעו תרגילי אנרגיה, שמטרתם להזרים את אנרגיית החיים הפנימית של הגוף, לאזן אותה ולהמריץ אותה. השיטה הינה אומנות גוף הוליסטית שמקורה בסין, המשלבת תרגול בתנועה, יציבה, נשימה ומדיטציה. התרגול מביא לשחרור, הרמוניה ואיזון בגוף ובנפש. תרגול השיטה מקדם בריאות ואיכות חיים ומתאים לכל אחד ואחת עם או בלי ניסיון. התרגול מומלץ במיוחד גם עבור הגיל השלישי שכן, לפי הרפואה הסינית, חיזוק אנרגיית החיים בגוף, מאטה את תהליך ההזדקנות.

אסף טנא, מאסטר ומורה המומחה לצ'י-קונג וטאי-צ'י, בעל ותק של יותר מ-20 שנה בתחום, יעביר את פעילות הצ'י קונג מדי שבוע ברחבת היכל התרבות .

את הפעילות יזמו שפרה כהן, מנהלת אגף תרבות ידע ואומנות בחברה העירונית רחובות, בשיתוף עם ד"ר רוני באום, מחזיקת תיק אזרחים ותיקים בעיר. הפעילות תהיה ללא תשלום ובכך תאפשר לאזרחים הוותיקים בפרט, לשפר את איכות החיים.

לדברי חברת המועצה ד"ר רוני באום: "נפש בריאה בגוף בריא זוהי לא קלישאה, אלא המלצה לדרך חיים. לכן אנו דואגים לקדם ולתמוך כספית בפעילויות אשר תורמות רבות לאזרחים הוותיקים בעירנו. כולם מוזמנים!".

לדברי שפרה כהן: "תושבי העיר מוזמנים ליהנות מפעילות הצ'י-קונג שתתקיים תחת כיפת השמיים, בגינה הירוקה הנמצאת במרכזה של קריית התרבות של העיר, בין בית התרבות, הספרייה העירונית ובית יד לבנים. יש משהו מאוד עוצמתי בתרגול שכזה תחת כיפת השמיים, מומלץ לכולם".

לפרטים נוספים: 08-9390390 שלוחה 2, רחבת בית התרבות, רח' גולדין 2- הכניסה חופשית. בימי גשם הפעילות תתקיים בתוך בית התרבות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh