ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא אמצעי ההתגוננות החשוב ביותר העומד לרשותו של כל אזרח ישראלי היוצא מגבולות הארץ ונוסע לחו"ל. בין אם מדובר בנסיעה קצרה לצרכי נופש ותיירות ובין אם מדובר בנסיעה ארוכה יחסית לצורך עסקים, לימודים או כל צורך אחר, רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל היא בגדר חובה. מדוע חשוב לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל? כיצד בוחרים את פוליסת הביטוח המתאימה עבורכם? מה בין ביטוח הנסיעות של פספורטכארד לבין שאר ביטוחי הנסיעות המוצעים על ידי חברות ביטוח וחברות האשראי השונות? בשורות הבאות נרחיב את היריעה בסוגיות הללו.

פוליסת ביטוח לחו"ל והחשיבות שלה

פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל באה לתת מענה למגוון רחב של מצבים, שבהם אזרח ישראלי המבקר בחו"ל עלול להיתקל בקשיים ובבעיות שהפתרון שלהן יהיה כרוך בהוצאה כספית משמעותית שהוא לא יוכל לעמוד בה. אם בתחילת הדרך היה היחס של הישראלי הממוצע לביטוח הנסיעות אמביוולנטי, הרי שנכון להיום כל אחד מבין את החשיבות שלו. ביטוח נסיעות לחו"ל מהווה חבל הצלה במקרים קשים וקלים כאחד, החל מאבדן מטען או כבודה מצד אחד, וכלה באשפוז או בצורך להתמנות מהיעד התיירותי לבית חולים מקומי או אפילו לישראל, להמשך הטיפולים. עבור ישראלי ששוהה בחו"ל תקופה ארוכה, או לחילופין נוסע לעיתים תכופות לחו"ל, מהווה ביטוח הנסיעות כאמור נדבך חשוב בכיסוי הביטוחי שלו.

ביטוח פספורטכארד וביטוחי נסיעות אחרים לחו"ל

בשורות דלעיל סקרנו בקצרה את החשיבות של ביטוח נסיעות לחו"ל. כאן המקום להוסיף שחברות הביטוח השונות מציעות פוליסות שונות בתחום, בהתאמה לאופי הנסיעה ולצרכים של המבוטח. ואולם כל פוליסות הביטוח, למעט פספורטכארד, אינן מאפשרות למבוטח לקבל החזר כספי מיידי, במקרים שבהם מקרה הביטוח משפיע באופן ישיר על המבוטח ועל האפשרות שלו להמשיך את השהייה בחו"ל כפי שתוכנן מראש.  דוגמה אחת מני רבות היא אבדן הכבודה בדרך ליעד התיירותי. במקרים כאלה, התוצאה היא שהתייר המתוסכל יבלה את שארית הטיול כמעט בלי בגדים להחלפה. לחילופין הוא יצטרך לרכוש על חשבונו ביגוד חלופי, מה שיקטין באופן משמעותי את סכומי הכסף שיאפשרו לו להפיק את ההנאה המרבית מהטיול. כרטיס פספורטכארד מציע פתרון מושלם לשם כך – מרגע שהופעל הכרטיס בעקבות אבדן הכבודה, ניתן להשתמש בו לרכישת ביגוד חלופי, תוך שהאשראי והמזומנים שהוקצו מראש לנסיעה לא ייפגעו. מעוניינים בביטוח נסיעות איכותי לחו"ל? אתם במקום הנכון. צרו קשר כעת וקבלו כרטיס פספורטכארד, שיהפוך את הנסיעה שלכם לבטוחה ורגועה.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh