עוברים לטיפול טבעי

עוברים לטיפול טבעי

בעולם המודרני שלנו, רווי הטכנולוגיות והשכלולים שלא פסחו גם על הרפואה הקונבנציונלית, יותר ויותר אנשים מחפשים דווקא את הטיפול הטבעי. רבים מאמינים שבסופו של דבר התרופות הכימיות פוגעות בגופנו. שכן, בעוד הרפואה הקונבנציונלית מטפלת בעיקר בסימפטומים של המחלה, הרי הרפואה הטבעית מטפלת בגוף האדם עצמו. מעבר לכך, כשהמטופל אינו מוצא את הפתרון המתאים לו בקרב הרפואה הקונבנציונלית, הוא פונה אל הרפואה הטבעית, האלטרנטיבית ומוצא בה נחמה.

טיפול אלטרנטיבי לקרוהן ברפואה הטבעית

קרוהן היא מחלה של מעי דלקתי, שבמסגרתה המערכת החיסונית פועלת יתר על המידה ומפרישה חומרים הפוגעים ברירית המעיים. קרוהן יכולה להתבטא בכל אחד מחלקי העיכול – מהפה ועד פי הטבעת – אך ברוב המקרים היא מתבטאת רק באחד מהחלקים. התסמינים של קרוהן יכולים להשתנות מחולה לחולה, ועלולים להתבטא בשלשולים, כאבי בטן, סדקים בפי הטבעת, תחושת תשישות וכן ירידה במשקל.

קרוהן היא מחלה כרונית שאינה ניתנת לריפוי, אך ניתן לתת טיפול תומך על מנת שהאדם יוכל לנהל שגרת חיים רגילה. טיפול טבעי בקרוהן הוא אחת הדרכים הידידותיות יותר להתמודד עם המחלה. באמצעות שימוש בחומרים מן הטבע, קיימת אפשרות להקל על חייהם של הסובלים ולאפשר להם לנהל אורח חיים תקין עד כמה שניתן.

טיפול טבעי לכאבי שרירים

הרפואה הטבעית מציעה גם מענה לסובלים מתופעת כאבי השרירים הנקראת פיברומיאלגיה, או בעברית: דאבת השרירים. מחלה זו מתבטאת בכאב שברקמת החיבור בין השרירים, והסובל ממנה עלול לחוש כאב כרוני ועייפות. המטופל עלול לחוש בכאב בכל מערכת השרירים – שלד, גב, רגליים, צוואר ועוד. כמו כן, המטופל עשוי שלא לחוש בהקלה מסוימת גם לאחר מנוחת לילה, ואף להתעורר עם כאבים חזקים יותר. בנוסף לכאבי השרירים עצמם, עלול המטופל לסבול מנדודי שינה, סחרחורות, כאבי ראש, קשיי ריכוז או תסמינים של חרדה ודיכאון.

טיפול אלטרנטיבי לפיברומיאלגיה הוא טיפול הוליסטי שנועד לסייע לאדם לחזק את המערכת החיסונית שלו, באמצעות פעולות כמו ניקוי רעלים ושמירה על תזונה נכונה.

פתרון אלטרנטיבי לטיפול בכאבים

קרוהן ופיברומיאלגיה הן רק שתי מחלות כרוניות חשוכות מרפא שעמן נאלצים להתמודד המטופלים. קיימות מחלות שונות הפוגעות באדם ואינן מאפשרות לו לנהל אורח חיים תקין. חברת צוף צמחים מציעה טיפול טבעי אלטרנטיבי תומך המחסן את גופו של האדם ומסייע לו להתגבר על תופעות הלוואי של המחלות הבלתי נעימות. בעזרת פתרונות טבעיים כמו צמחי מרפא, ניקוי רעלים או דיקור, ניתן להתגבר על תסמיני מחלות כמו נדודי שינה, סחרחורות או כאבי ראשי, ולאפשר למטופלים לחיות עם מחלתם בשלום.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh