עיריית רחובות השיקה את INNOVISION מרכז חדשנות עירוני

עיריית רחובות השיקה את INNOVISION מרכז חדשנות עירוני

המרכז העירוני החדש הושק יום ראשון 5.1 מול אולם מלא מפה לפה באירוע הבכורה INNOVISION-Deep Tech בשיתוף The Marker ומנהלת אזורי התעסוקה. הערב נערך במעמד ראש העיר, רחמים מלול, מנכ"ל העירייה, דורון מילברג ויוזמת הערב, חברת המועצה מחזיקת תיק חדשנות איטל בציר-אלשיך, במועדון הjem's רחובות. ראש העיר, רחמים מלול: "רחובות הפכה לאבן שואבת ליזמי הייטק, תחום שהפך לאחד מעוגני העיר". איטל בציר אלשיך: "זו רק יריית הפתיחה לאירועים המתוכננים לשנת 2020".

בערב ההשקה של INNOVISION, מרכז החדשנות החדש של עיריית רחובות, ו TheMarker נכחו יזמים, עובדי הייטק, משקיעים, סטודנטים וכל מי שמתעניין בתחום. המפגש נערך אמש בפארק המדע, ב Jem's רחובות שהיה מלא מפה לפה.

מטרת האירוע הייתה השקה וחשיפה של מרכז החדשנות העירוני Innovision, שיאפשר קידום קהילה עירונית של מוחות מבריקים אשר יפעלו במסגרתו. האירוע ומרכז החדשנות יאפשרו להון האנושי האיכותי הקיים בעיר, להתבלט ולמנף את האקוסיסטם המקומי- שיהיה החזק ביותר באזור.

האירוע המשותף עם דה מרקר היווה את יריית הפתיחה לאירועים נוספים ושיתופי פעולה עם חברות, מיזמים וסטארטאפים. במפגש נסקרו טכנולוגיות חדשניות שונות, ומטרתו הייתה לסקור מהלכים טכנולוגיים שישנו את העתיד של כולנו.

האירוע נפתח במעמד ראש העיר רחובות, רחמים מלול, מנכ"ל העירייה, דורון מילברג וחברת המועצה מחזיקת תיק חדשנות איטל בציר-אלשיך, יוזמת הערב. באירוע נכחו גם חברי המועצה שאול צגהון וגיא צור, מנכ"ל הלר ניסים סלמן, וראש מינהלת אזורי תעסוקה, עדי מוטולה ספיר.

ראש העיר, רחמים מלול, פתח את האירוע והזמין יזמים ובעלי חברות שהגיעו לאירוע מחוץ לעיר, לשקול להקים את החברה שלהם במרחבי העסקים העירוניים ביניהם פארק ת.מ.ר ע"ש רבין, פארק העסקים ע"ש הורוביץ ואזור התעסוקה ע"ש רכטמן

רחמים מלול: "רחובות הפכה להיות אבן שואבת לא רק ליזמי נדל"ן אלא גם ליזמי הייטק. פארק תמר הוא  אחד מעוגני התעסוקה בעיר, והוא מלא עד אפס מקום. בימים אלה אנו פועלים ליצירת היצע תכנוני לשטחי מסחר ותעסוקה נוספים. יזמים יוכלו ליהנות כאן משילוב של הון אנושי מנצח, מיקום אטרקטיבי שאין עוד כמותו בכל הארץ וקרבה למוסדות אקדמיים מהשורה הראשונה".

אלשיך הודתה לראש העיר ומנכ"ל העירייה על התמיכה והרוח הגבית לאורך כל התקופה, כשהמטרה שעומדת לנגד עיננו להמשיך ולקדם את רחובות כעיר משגשגת בתחום הטכנולוגיה והתעסוקה. לדבריה: "מועדון החדשנות הוא מועדון קהילתי לשיח מדעי וטכנולוגי, והשלב הבא והטבעי הוא הקמת מרכז חדשנות פיזי. במהלך השנה האחרונה ביחד עם ראש העיר, מנכ"ל העירייה ומינהלת אזורי התעסוקה נבחנו אלטרנטיבות להקמת מרכז החדשנות, וכולי תקווה שכבר בתקופה הקרובה נוכל לשתף את הציבור בפרטים נוספים".

האירוע נפתח בשיח מקצועי עם מייסד ומנכ"ל פלטפורמת ההשקעות "Ourcrowd", מר ג'ון מדבד. כמו כן באירוע השתתפו יזמים מובילים מעולם ה-"Deep Tech", המובילים טכנולוגיות שעומדות לשנות את חיינו בעידן הנוכחי:  מר מיכאל גבאי, תושב העיר ומייסד "Trigo Vision" הציג פתרון התייעלות לרכישה בסופר ללא מעבר בקופה וללא סריקה. מר דידייה טוביה מנכ"ל "Aleph Farms" אשר יושבים בפארק ת.מ.ר, שוחח על פיתוח בשר "מתורבת" אשר מיוצר תוך התייעלות סביבתית, ללא פגיעה בחי וללא אנטיביוטיקה. הגב' קרינה אודנייב מייסדת "Cortica" אשר אמונה על פיתוח תבונה מלאכותית המיושמת במכוניות אוטונומיות, סריקת כבודה, זיהוי פנים במקומות הומי אדם, זיהוי מגמות פיננסיות, סיוע בזיהוי אירועים  פוגעניים בגני ילדים, ד"ר רז יצחקי טמיר מייסד ומנכ"ל  "NSLCOMM" שהציג לוויני תקשורת בטכנולוגיה חדשה אשר תומכת בחיבור תקשורת למקומות מבודדים, מר אריאל רוזנפלד מנכ"ל DSignals" 3" פיתוח ציוד המתחבר למכונות ישנות במפעלים ומאפשר התייעלות תוך חודשים ספורים, הגב' יפעת שוב מייסדת ושותפה "Agrematch", הציגה טכנולוגיה המותאמת לחקלאים, לאבחון מחלות של גידולי השדה והתאמת פתרונות ללא חומרים הדברה.

סמנכ"לית ה.ל.ר וראש מינהלת אזורי התעסוקה – עו"ד עדי מוטולה-ספיר השותפה להקמת מועדון "Innovision" הוסיפה: "כחלק מאסטרטגיה של פיתוח העיר, אנו רואים חשיבות רבה בהשקעה בקהילת חדשנות שתהא מעוררת השראה ותמשוך אל העיר יזמים מערים אחרות שירצו לזכות בערך מוסף שמייחד את רחובות על פני ערים אחרות".

האירוע הבא במסגרת "INNOVISION" יתקיים ב-15/1/20, הנכם מוזמנים לצפות בהצגה "השיטה" של תיאטרון באר שבע שתעלה בהיכל התרבות בשעה 20:30, בעלות מיוחדת של 55 ₪ (ישיבה ביציע) בהכנסת קוד קופון – 55.

ההצגה עוסקת בשוק העבודה החדש, האתגרים והמחיר שאנו כחברה משלמים על ההישגיות. אנחנו בעיצומה של המהפכה התעשייתית הרביעית, בה ההתפתחויות הטכנולוגיות קובעות את סדר היום החדש כמעט בכל תחום, לרבות על עולם התעסוקה אשר הולך ונסמך על רובוטיקה, אוטומציה ובינה מלאכותית – אשר תופסות את מקום העבודה האנושי. השיח בנושא רלוונטי מאי פעם, ואנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh