רויטל קורן מונתה למנהלת מחלקת רישוי עסקים באגף לחזות העיר

רויטל קורן מונתה למנהלת מחלקת רישוי עסקים באגף לחזות העיר

סגן ראש העיר ומחזיק תיק רישוי עסקים וחזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "אנחנו מאחלים לרויטל קורן הצלחה גדולה בתפקידה, ומשוכנעים שהיא תבצע אותו על הצד הטוב ביותר. בשנה הקרובה המחלקה לרישוי עסקים תעבור מתיחת פנים בכל המובנים – השנה גם נפעל להפוך את כל שרותי מחלקת רישוי עסקים לדיגיטליים, על מנת להקל על בעלי העסקים ולייעל את השירות שאנו מעניקים להם".

בימים אלה מונתה מנהלת חדשה למחלקת רישוי עסקים באגף חזות העיר: רויטל קורן, המכהנת כיום כמשנה לדוברת העירייה. מנהלת המחלקה היוצאת, גילה ניסן, פורשת בימים אלה לגימלאות לאחר 47 שנות עבודה בעיריית רחובות.

קורן, בעלת ניסיון של כ- 18 שנים בעבודה המוניציפלית, מכהנת בשנים האחרונות כמשנה לדוברת עיריית רחובות, ונחשבת לאחת העובדות המוערכות בעירייה.

קורן הינה תושבת רחובות, נשואה ואם לשלוש בנות. היא בוגרת תואר ראשון בניהול ותקשורת מהאוניברסיטה הפתוחה.

במהלך שנותיה בעירייה רכשה קורן ניסיון רב בהנעת פרויקטים מורכבים ובניהולם, במתן שירות דיגיטלי ובשימוש בטכנולוגיה לטובת שיפור השירות במסגרת אחריותה על אתר העירייה. כמו כן פעלה לשיפור השקיפות באתר העירייה, והביאה לעלייה משמעותית בציון העירייה במדד השקיפות המוערך לרשויות מקומיות.

בשבוע שעבר הוצגה קורן, שזכתה במכרז לפני כשלושה שבועות, במסגרת כינוסה של ועדת רישוי עסקים, בראשותו של עו"ד יניב מרקוביץ'. במסגרת זו, דנו חברי הוועדה בנושא רישוי עסקים, תפיסה עירונית, תוכנית עבודה, שינויים ארגוניים ועוד. מרקוביץ' פתח את הישיבה ובירך את המנהלת החדשה של המחלקה לרישוי עסקים .

מחזיק תיק רישוי עסקים וחזות העיר, סגן ראש העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "אנחנו מאחלים לרויטל קורן הצלחה גדולה בתפקידה, ומשוכנעים שהיא תבצע אותו על הצד הטוב ביותר. בשנה הקרובה המחלקה לרישוי עסקים תעבור מתיחת פנים בכל המובנים – תעבור למתחם חדש ומתאים יותר, מנהלת חדשה מונתה למחלקה, ואנו נפעל ליישום מלא של הרפורמה ברישוי עסקים והרפורמה שהנהיג בתחום משרד הבריאות. כמו כן נפעל השנה להפוך את כל שרותי המחלקה לדיגיטליים על מנת להקל על בעלי העסקים ולייעל את השירות שאנו מעניקים להם. בימים אלה אנו פועלים לרכישת תוכנה מתאימה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh