המדריך לצרכן העצלן

המדריך לצרכן העצלן

כיום אנו ללא ספק חיים בעידן שבו יש מקום של כבוד לעצלנות, ואם דייק לצרכנות עצלה, ואכן ככול שאתר מאפשר חווית רכישה יותר קצרה ונטולת שלבים, כך האתר נחשב יותר איכותי, וזאת כי הקידמה של היום מלמדת שבהחלט ניתן לפשט מהלכים מסורבלים, ועל כן עבודת השיווק הדיגיטלית הרבה יותר ממוקדת – שואפת לאפשר ללקוח לבצע רכישה בלחיצת כפתור, להזכיר לו כשהוא עוזב באמצע רכישה, להציע לו מוצרים משלימים, ליידע אותו לגבי מבצעים, לשלוח לו למייל קופונים ובאופן כללי השיווק הדיגיטלי מאכיל את הלקוח עם כפית ומחזיק את ידו עד שהוא לוחץ על שני כפתורים (סוגר עסקה), כאשר פה ניתן למצוא שלל מניפולציות שיווקיות שמסייעות ללקוח לקבל החלטה.

בעיה כלכלית

לצד העובדה שעצלנות מהווה אתגר ויעד עבור האתרים השונים וחוויית רכישה מעולה מבחינת הלקוח, יש לקחת בחשבון שבין היתר מדובר בבעיה כלכלית, וזאת כי הרבה פעמים עצלנות שנובעת מקיבעון מחשבתי מונעת מהלקוח לקבל החלטות מושכלות, כך שהוא מוציא יותר ורוכש פחות מוצרים מתאימים.

פה נעצור להמליץ לבצע הזמנה בעליאקספרס ולו כי מדובר באתר שמציע שלל פריטים במחירים שמתאימים לכל כיס. מה עוד? ניתן לבצע השוואת מחירים בקלות, ולמצוא את הפריטים האידיאליים ביותר בעבורכם.

רכישה בכמה צעדים פשוטים

לאחר שהבנו שצרכנות עצלנית הינה מצב נתון שלצדו ראוי להתנהל נכונה, נעבור להסביר כיצד חיים עם המצב הקיים ורוכשים מבלי לעשות יותר מדי. אז מה, היכן, כיצד ולמה? להלן רכישה בכמה שלבים פשוטים: לצורך הדוגמה אתם עומדים לרכוש נעלי שלג. מה עתה? פונים לגוגל ורושמים בשורת חיפוש "נעלי שלג אתרים" ונהנים משלל תוצאות. עתה מבקרים בשניים או שלושה תוצאות, בודקים חלופות ולאחר שמוצאים את הנעל הרצויה פונים לפייסבוק ומעלים בשנית שאלה, אך הפעם בהתאם למחיר שמצאתם. תהיו בטוחים שאנשים ישמחו לספק מידע נרחב בהתאם לניסיון האישי. קיבלתם אישור? פשוט סוגרים עסקה!

טיפים חשובים

לבסוף נסיים עם מדריך לצרכן העצלן והחכם. במה מדובר? אם אתם מבצעים רכישה באינטרנט, חשוב לוודא שהאתר מציע רכישה בטוחה, חשוב לוודא שעורכים משלוחים לארץ, חשוב לוודא שהעלות אינה מצריכה תשלומי מיסים (לעיתים מוטב לפצל הזמנה) וכמובן שחשוב לוודא שלא נגבה תשלום על המשלוח. מה עוד מגדיר רכישה חכמה? ניצול של אירועי הנחות וקופונים, רכישה שבודקת מחירים בכמה אתרים, ורכישה שלא ממהרת לרכוש את המוצר הזול ביותר, אלא בין היתר לוקחת בחשבון שיקולי איכות ואחריות. מה עוד ראוי לדעת? שקיימים אתרים שמבצעים הזמנות בתוך יומיים שלושה, שיש פרסומות שמטרתן לגרום לכם לרכוש מוצרים שכלל לא חשבתם עליהם (אל תהיו כאלו קלים) ושיש אתרים שמתמחים בנישות מסוימות ועל כן יציעו מבחר הרבה יותר אטרקטיבי. מה לגבי בגדים ונעלים? תתחשבו בניסיון שלכם. אם הוא טוב – תמשיכו!

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh