אקססוריז מעוצבים למטבח הביתי

אקססוריז מעוצבים למטבח הביתי

כאשר מעצבים מטבח ביתי חדש או כשמתכננים לשדרג את העיצוב הקיים אפשר לבחור בין כמה סגנונות עיצוב. יש מטבחים בעלי עיצוב מודרני וחדשני, עם קו נקי ואפילו מינימליסטי וישנם כאלה עם מראה כפרי, בהם האווירה היא חמה ומשפחתית יותר. לכל בחירה כזו יש את המשמעויות העיצוביות שלה, שהן הרבה מעבר לבחירת צבע הארונות. הבחירה כמובן מבוססת על טעמכם האישי והעיצוב הכללי של הבית, והיא יכולה להשפיע אפילו על דברים קטנים יותר כמו בחירת האקססוריז למטבח הביתי.

מטבח ביתי מעוצב

המטבח הוא לב ליבו של הבית. בין אם אתם חיים לבד, בזוגיות או שמדובר במשפחה עם ילדים – שעות רבות עוברות עלינו במטבח בהכנת אוכל להזין את עצמנו ואת האהובים שלנו. כיום, המטבח מהווה חלק מרכזי בבית ואנו מבלים בו שעות ארוכות, גם כדי לארח. לכן חשוב מאוד שנרגיש נוח במטבח, שיהיה לנו נעים לשהות בו ואפילו שהוא יעורר בנו חשק והשראה. אחרי הכל, בישול זו יצירה לכל דבר.

אז איך מעצבים מטבח שנרצה לבלות בו זמן ונאהב אותו? קודם כל בוחרים איזו אווירה היינו רוצים שתהיה בו. האם אנחנו מחפשים מטבח הייטקיסטי וחדשני, עם מראה נקי ואפילו מעט קר ומתכתי, או שאנחנו מחפשים מטבח עם מראה נוסטלגי וכפרי, שיעורר בנו תחושות של חום ומשפחתיות.

לאחר שנבחר את סגנון העיצוב נוכל להתאים אליו את סגנון הארונות והבצע שלהם, את צבעו של השיש ואת מכשירי החשמל המתאימים. בנוסף, כדאי להשקיע בגופי תאורה מעוצבים, עדיף עם נורות חסכוניות, אפשר לתלות וילון ססגוני כדי להוסיף צבע ואווירה ועוד. כדי לתת למטבח את הטאץ' הסופי והייחודי כדאי מאוד לבחור גם אקססוריז למטבח שישלימו את הקו העיצובי.

אקססוריז מעוצבים למטבח

ישנם אקססוריז מעוצבים שונים שניתן להכניס למטבח – החל מידיות מקוריות ומעוצבות לארונות וכלה במגבות מטבח מעוצבות, כמו מגבות המטבח של ורדינון. הרבה מאיתנו חושבים על מגבת מטבח רק כעל חפץ פונקציונלי המשמש לניקיון וכדומה, אך מגבת יכולה להיות הרבה יותר מזה. לדוגמה, כאשר למטבח יש צבע אחיד ונעים אך היינו רוצים להכניס בו עוד נגיעות של צבע שני, שיעורר את המטבח לחיים, תלייה של מגבות מטבח צבעוניות ומעוצבות על ווים יפים במטבח, יכולה לעשות את כל ההבדל.

אם דמיינתם לנגד עיניכם מגבת כזאת פשוטה אז בוודאי תתפלאו לשמוע שניתן למצוא כיום מגוון רחב מאוד של מגבות מעוצבות. בביקור באתר של חברת ורדינון יגלה לכם שישנן מגבות בעלות עיצוב אתני, מגבות בגימור פס פרחוני בהדפס שיקי, מגבות מטבח מגניבות עם אייקונים קטנטנים הקשורים לעולם המטבח והבישול ועוד.

כמו בכל שלב בתהליך עיצוב המטבח, גם כאן הבחירה היא שלכם, האם תרצו מטבח עם נגיעות של שובבות וצחוק, מטבח ווינטג'י אותנטי או מטבח בעיצוב פשוט ונקי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh