כל מה שחשוב  – שירותי מחשוב

כל מה שחשוב  – שירותי מחשוב

העולם הסופר טכנולוגי של היום דורש מכולם להיות מחוברים On Line כל הזמן, אנשים פרטיים, עסקים וארגונים גם יחד. בפן הפרטי, החיבור מספק לנו מידע, עדכונים, הנאה וכד', בעוד כאשר מדובר על עולם העסקים, יש למחשבים, למערכות המידע ולתקשורת IT משמעות עצומה הרבה יותר.

בעולם העסקים, הגדולים והקטנים גם יחד, יש חשיבות עליונה לציוד המחשוב והתקשורת, לא רק שהוא יקר ערך מבחינת עלויות, יש למערכות חשיבות עסקית ומשמעות בצמיחת הארגון ושרידותו. באמצעות התקשורת והמחשבים הארגונים מתקשרים עם העולם הפנים ארגוני והעולם החיצוני, עם לקוחות, ספקים, מחסנים והעובדים בכללותם. כל ה- DATA נקלט ונשמר במחשבים ויש לשמור עליו מכל משמר. על מנת שכל המערכות הממוחשבות יתפקדו באופן יעיל ומיטבי, יש צורך לבנות מערך שירותי מחשוב ו – IT איכותי.

באופן עקרוני כל עסק, גם SMB's (עסקים קטנים ובינוניים – Small-Medium Business') חשוב שיהיו להם מערכות ונהלי עבודה סדורים ומאורגנים, החל למן הרגע הראשון. הדרך הנכונה לעשות זאת היא באמצעות אפיון ותכנון מערך התקשורת והקמת רשת מחשבים, התקנת תוכנות מתאימות כולל אבטחת מידע והקמה של מערך אחסון וגיבוי מידע בענן.

הצורך של עסק בשירותי מחשב אינו רק בשלבים הראשונים של הקמת הרשת, התקנת ארון תקשורת או חדרי שרתים. קיים צורך שוטף של תמיכה טכנית הן בתשתיות והן בציוד הקצה, החל מן המחשבים, הראוטרים והנטבים, חיבורי התקשורת השונים, שעון נוכחות ומערכות מידע נוספות וכמובן האחסון והגיבוי הקונסיסטנטיים ושמירה בשרתים.

מאחר שאחד מהמשאבים הכי חשובים לעסק, בכל גודל ובכל סקטור פעילות, זה המידע הנצבר במחשביו, יש צורך קריטי ברור להגן על החומרים הללו. מידע עסקי, מידע מקצועי, תוכניות עבודה טכניות ועסקיות, פיתוח מוצרים ותחילתם של פטנטים, נתונים על לקוחות, סטטיסטיקות ומספרים ועוד. במקרים רבים יש נתונים אישיים, פרטי בנק או אשראי של לקוחות ומידע יקר ערך ברמה הרגשית והכספית.

בעשור האחרון, הכפר הגלובלי התעצם וגבולותיו טושטשו, הכל נגיש וכולם יכולים להגיע לכל מקום בלחיצת כפתור. חברות רבות עובדות עם ספקים ולקוחות מעבר לים והתקשורת ממשיכה בכל זמן ובכל שעה 24/7. זה דורש מערכות חזקות ואמינות ובעיקר פיקוח ותמיכה מסביב לשעון. כמובן שכל עסק יכול להעסיק מנהל רשת In House השייך לארגון, אך כאשר מדובר בצורך של טיפול אינטנסיבי, אדם אחד לא יוכל לעשות את העבודה בצורה מיטבית.

הצורך במענה שוטף בכל שעה, יקבל מענה מצידה של חברת שירותי מחשוב מקצועית המספקת שירות איכותי ע"י אנשי מקצוע וטכנאים בעלי ניסיון ומיומנויות בכל ההיבטים הטכניים של מערכות המידע. עבודה עם חברה בעלת מוניטין גם מבטיחה קבלת פתרונות מדויקים לבעיה תוך הקפדה יתרה על תקנים מחמירים של אבטחת מידע ועמידה בהסמכות ספציפיות מטעם חברות בינ"ל ומותגים מובילים.

עסק המעוניין לגדול ולהרוויח בגדול, חייב להתנהל בצורה יעילה ובטיחותית, לשמור על המערכות הטכניות עם החומרה והתוכנה, על רשת המחשבים ומערכות המידע. עבודה מסודרת עם נהלים, אבטחת מידע וגיבויים, ממש כמו הארגונים הגדולים.

צילום: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh