מרכזי אתר דוקטור חן – המרכזים המובילים להסרת קעקועים בלייזר בפריסה ארצית

מרכזי אתר דוקטור חן – המרכזים המובילים להסרת קעקועים בלייזר בפריסה ארצית

כל מי ששוקל להסיר את הקעקוע הישן שלו, חייב להכיר את טכנולוגיית הלייזר החדישה ביותר בתחום. אם בעבר הסרת קעקועים בלייזר נחשבה לפחות יעילה, הרי שהיום ניתן ליהנות מתוצאות הרבה יותר טובות והרבה יותר איכותיות. מרכזי אתר דוקטור חן מתמחים בטיפולי הסרת קעקועים בלייזר בפריסה ארצית, כך שכל אחד יכול להגיע לסניף הקרוב לביתו לצורך פגישת ייעוץ. מדובר על קליניקה ברמה הגבוהה ביותר, המכילה את מכשירי הלייזר המתקדמים ביותר של Picoway או Fotona qx max. מכשירים אלו נחשבים לדור החדש של טכנולוגיית הלייזר, אשר פועלת על בסיס גלים אקוסטיים במקום חום מוגבר. כתוצאה מכך, מכשירים אלו נחשבים לבטוחים במיוחד לשימוש, הם עומדים בתקנים המחמירים ביותר של ה- FDA ושל משרד הבריאות הישראלי. לאחר 4 – 8 טיפולים בלבד, ניתן ליהנות מהסרה מוחלטת של הקעקוע, ללא שום תחושת כאב או תופעות לוואי בלתי נעימות.

מדוע כדאי לבצע הסרת קעקועים בלייזר במרכזי אתר דוקטור חן?

  • מרכזי אתר דוקטור חן משתמשים אך ורק במכשירי לייזר מתקדמים וחדשים מסוג Picoway או Fotona qx max. מכשירים אלו עומדים בתקנים המחמירים ביותר, לכן אין שום סיכון לתופעות לוואי משמעותיות או לצלקות.
  • הקליניקה מצוידת באנשי צוות מקצועיים ומיומנים, בעלי וותק של שנים בתחום הסרת קעקועים בלייזר. כל טיפול מתבצע באופן אישי, תוך כדי התאמה אינדיבידואלית של עוצמת המכשיר לסוג העור של המטופל ולסוג הקעקוע שלו.
  • מכשירי Picoway או Fotona qx max מסוגלים להסיר את כל סוגי הקעקועים, כולל צבעים שנחשבים קשים להסרה, כמו כחול, ירוק וצהוב. הטיפול עצמו מתבצע בצורה מהירה ויעילה, הוא אינו כואב וניתן לראות תוצאות תוך זמן קצר בלבד.
  • מרכזי אתר דוקטור חן מכילים 18 סניפים בכל רחבי הארץ, כך שכל אחד יכול לגשת בקלות לסניף הקרוב ביותר לביתו.
  • מחיר הטיפול נחשב לאטרקטיבי במיוחד, היות וטכנולוגיית הלייזר המתקדמת מאפשרת להסיר את הקעקוע תוך מספר טיפולים בודדים בלבד. לכן המחיר יוצא משתלם יותר, היות ואין צורך לשלם על עשרות טיפולים שונים.

כיצד מתבצע טיפול הסרת קעקועים בלייזר?

מכשירי Picoway או Fotona qx max נחשבים למכשירים המתקדמים והמשוכללים ביותר בתחום הסרת קעקועים בלייזר. לעומת מכשירי לייזר ישנים יותר שהתבססו על טכנולוגיה ישנה שכלל אינה מאושרת על ידי מכון התקנים הישראלי ומשרד הבריאות הישראלי או האמריקאי, מכשירים אלו עומדים בתקנים המחמירים ביותר. המכשירים הישנים הצריכו מספר רב של טיפולים, התוצאה הייתה פחות אפקטיבית ותופעות הלוואי כללו כאב וצלקות. לעומת זאת, המכשירים החדשים מאפשרים דיוק בעוצמה המושלמת לסוג הקעקוע שלכם. קרן הלייזר חודרת לתוך תאי הפיגמנט של הקעקוע ומפרקת אותם לחלקיקים זעירים שמסולקים מהגוף באופן טבעי. קרן הלייזר מסוגלת לפרק גם את הפיגמנטים הקשים ביותר, דבר שמבטיח תוצאות מושלמות גם במקרה של קעקועים בצבעי כחול, ירוק וצהוב. הטיפול קצר וממוקד, אינו כרוך בכאב וניתן לחזור לשגרה כבר באותו היום.

לסיכום, מרכזי אתר דוקטור חן המתמחים בהסרת קעקועים בלייזר בפריסה ארצית, מאפשרים לכל אחד להסיר לצמיתות את כל סוגי הקעקועים. אתם מוזמנים להגיע לפגישת ייעוץ ללא תשלום וללא התחייבות, על מנת להתרשם ולקבל מידע על התהליך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh