חודש חשיפה: רחובות מחברת תושבים עם ובלי צרכים מיוחדים

חודש חשיפה: רחובות מחברת תושבים עם ובלי צרכים מיוחדים

רשת חוויות רחובות מציינת את חודש פברואר "יוצא מן הכלל" עם סיפוריהם מעוררי ההשראה של האוכלוסיות עם הצרכים המיוחדים, במטרה לקרב בין תושבים עם ובלי צרכים מיוחדים.

ראש העיר, יו"ר דירקטוריון חוויות, המנכ"ל ודירקטוריון החברה למתנ"סים הארצית ישתתפו בפאנל ייחודי עם אנשים עם צרכים מיוחדים.

חודש פברואר במרכזים הקהילתיים ובאולם מופת חוויות רחובות.

חודש פברואר "יוצא מן הכלל" מוקדש להעלאת המודעות לחייהם וסיפוריהם של אנשים עם צרכים מיוחדים, ויצוין במרכזים הקהילתיים של רשת חוויות רחובות, באמצעות סיפורים אישיים והרצאות מעוררות השראה.

אמיתי כהן, יו"ר רשת חוויות: "רשת חוויות פועלת כל השנה להרחבת שירותי תרבות ופנאי בקהילה למגוון רחב של אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, במטרה להעלות את המודעות והמעורבות החברתית המשותפת בקהילה, ליצור דיאלוג משותף ולקדם חיי קהילה שוויוניים לכלל האוכלוסיות. אירועי חודש פברואר מציעים מגוון פעילויות משותפות, ואני מזמין את הציבור לקחת חלק ולהיות שותף ליצירת חברה טובה ומכילה יותר".

חברת המועצה אורית שרגאי, מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות וראש פורום אוכלוסיות מיוחדות ברחובות: "ברחובות פועלים במשך כל ימות השנה למען תושבים עם צרכים מיוחדים, עם ימי שיא מיוחדים שנקבעו מראש. שמחנו לקחת חלק גם בפעילות פברואר יוצא מן הכלל, כחלק מפעילות פורום אוכלוסיות מיוחדות – על מנת להעלות את המודעות לנושאים אלה וגם על מנת להצדיע לתושבים יוצאים מן הכלל. אני מזמינה את הציבור להכיר מקרוב את הסיפורים והפנים מאחורי האנשים".

אלרואי אסרף, מנכ"ל רשת חוויות ציין כי: "השקענו מחשבה רבה בדרך האמיתית והיעילה  ביותר ליצור חיבור בין התושבים ולחזק את האחריות החברתית של כולנו לשוויון. בחרנו לקיים מפגשים מעוררי השראה, שמאפשרים לייצר דיאלוג אישי פתוח בין אנשים עם מוגבלות לאנשים בלי מוגבלות, ולמעשה לשים את התושבים בחזית העשייה. בחודש הקרוב אנו חותרים לייצר היכרות אישית, לנפץ סטיגמות וליצור חיים משותפים בין כלל הקהילות בעיר. אנו מאמינים שהפעילות המשותפת יכולה להיות מנוע מחולל שינוי חברתי".

אירועי רשת חוויות יתקיימו במרכזים הקהילתיים ובחוויות מופת והם כוללים הרצאות מרגשות במגוון תחומים עם מיטב המרצים והאנשים שמאחורי הסיפורים על החיים עם מגבלה. בין המרצים והאורחים יגיעו לרחובות טל פרידמן עם סיפורו האישי והמרגש, אודי פרבר עם מסעו האישי והמשפחתי, סיפוריהם של ילדי תסמונת דאון, סיפורה האישי של אלינה אלינגסון המתמודדת עם מחלה נפשית, שי קאופמן עם חוויה רגשית ואישית לביצוע שינוי ופריצה דרך, ועוד.

בתוך כך, יתקיים פאנל משותף ואינטימי לאנשים עם מגבלה ומנהיגי העיר, בהשתתפות ראש העיר, רחמים מלול, יו"ר דירקטוריון רשת חוויות, אמיתי כהן, מנכ"ל הרשת אלרואי אסרף ודירקטוריון החברה למתנ"סים, שבחר להשתתף באירוע, מתוך 50 פאנלים שיתקיימו במקביל ברחבי הארץ. המשתתפים יקיימו שיח הדדי ומקרב לבבות. במהלך המפגש, קבוצת התיאטרון המשולבת של רשת חוויות תספק הצצה ראשונית לקטעים נבחרים מהמופע החדש "הסיפור שלנו".

כל הפרטים והאירועים באתר רשת חוויות  |  בתמונות: מתוך  אירועי "תושווים" 2019.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh