בוקר בסימן נשי בקניון עופר רחובות

בוקר בסימן נשי בקניון עופר רחובות

קניון עופר רחובות במחווה נשית: קפה ומאפה, הרצאה ייחודית והקרנת הסרט: "פרשת המים". הפעילות תתקיים ביום א' ה-23.2.20.

קניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר, מציע לנשות רחובות והסביבה בוקר נשי ומיוחד, הכולל קפה ומאפה, הרצאה מרתקת וצפייה בהקרנת סרט.

הפעילות תתקיים ביום א', ה-23.2.20, ובה בוקר מיוחד שכולו כיף ופינוק במיוחד לנשים, עם הקרנת הסרט "פרשת המים" והרצאה "כללי הזהב לניהול מנצח במשא ומתן א-סמטרי" על ידי המרצה מוריס קנר, פסיכולוג ארגוני, מומחה לניהול משא ומתן אנושי.

להלן התוכנית

9:30-10:00- התכנסות וכיבוד קל.

10:00-10:40- הרצאה: "כללי הזהב לניהול מנצח במשא ומתן א-סמטרי" על ידי המרצה מוריס קנר, פסיכולוג ארגוני, מומחה לניהול משא ומתן אנושי.

10:45- הקרנת הסרט: "פרשת המים": מבוסס על סיפור אמיתי. רוברט (מארק רפאלו), עורך דין מסור ואיש משפחה, מתמנה לשותף במשרד עורכי דין גדול אחרי שנים של עבודה קשה. נראה שחייו הולכים בכיוון הנכון עד שיום אחד מגיע למשרדו איכר מעיר הולדתו בווירג'יניה ומתלונן בפניו על חברת כימיקליים גדולה שאחראית לזיהום במי השתיה באיזור. ההיגיון הבריא של רוברט אומר לו להתעלם, שכן אותה חברת כימיקליים גדולה היא הלקוח הגדול ביותר שלו, אולם משהו בפניו הנואשת של מגדל הבקר לא נותן לו מנוח. בעידודה של אשתו (אן האת'ווי), ובעזרת חוש צדק שלא מרפה ממנו, מחליט רוברט לחקור את התופעה ומוצא את עצמו יוצא למסע שנראה חסר סיכוי, אך בסופו, הוא מקווה הצדק ינצח.

"פרשת המים" הוא הסרט החדש מבית היוצר של זוכה האוסקר "ספוטלייט", בבימויו של הבמאי המוערך טוד היינס ("קרול", "הרחק מגן עדן"). מותחן אינטיליגנטי ומרתק אשר באמצעות תצוגות משחק נפלאות של מארק רפאלו ואן האתווי מצליח לקחת את הצופה אל ליבה של פרשה שזיעזעה את ארה"ב.

רכישת הכרטיסים תתבצע בקופת הקולנוע  |  הכניסה להרצאה תהיה בעלות של כ-45 ₪

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh