מיגונים ומפוחים – מערכות סינון מתקדמות לממ"ד

מיגונים ומפוחים – מערכות סינון מתקדמות לממ"ד

בישראל, בתים פרטיים ומבנים נדרשים כולם בבנייה של מרחב מוגן כחלק בלתי נפרד מתכנית המבנה. מטרתו של המרחב המוגן היא להגן על דיירי המקום בשעת חירום מול התקופות ביולוגיות, כימיות, טילים, אסונות טבע ועוד. מיגונים ומפוחים היא החברה אליה תרצו לפנות כדי להתקין מערכות סינון אוויר לממ"ד. מדוע זה כה חשוב? מכיוון שהתקנת מערכות אלו, היא תנאי כדי לקבל טופס 4 עבור המבנה.

מהו טופס 4, אתם שואלים? מדובר בטופס המהווה אישור לכך שמבנה כלשהו הוא אכן ראוי למגורים ו\או לשימוש עבורו הוא מיועד. טופס 4 מיועד למבנים חדשים שעדיין לא חוברו לתשתיות השונות. על מנת להתחבר לתשתיות הבסיסיות הללו, יש להציג אישורים המוכיחים שמדובר במבנה הראוי לשימוש אדם. כיצד מוכיחים? ובכן, לאחר בדיקות שנעשות במבנה מכינים בקשה מסודרת, יחד עם תוצאות הבדיקות.

מיגונים ומפוחים יכינו אתכם לקראת הגשת הבקשה

מיגונים ומפוחים יודעים כי במטרה לספק הגנה מרבית לדיירי המקום, הממ"ד חייב להיות אטום לגמרי. גם עובדה זו בעייתית, מכיוון שכאשר החדר אטום לחלוטין לא מתקיימת סירקולציה בחלל והאוויר שנמצא בחלל עלול להיגמר. שימוש בטוח בממ"ד ללא הגבלת זמן, מחייב התקנה של מערכת סינון מתקדמת במקום. וכאן, נכנסת החברה לתמונה, עם מגוון פתרונות לסינון האוויר:

  • מערכות סינון ביתיות – בישראל נהוג שגם בבתים פרטיים ומבני מגורים יותקנו חדרי ממ"ד. כאן בדרך כלל המערכות יהיו קטנות יותר וכמות החשמל הנדרש הינה סטנדרטית.
  • מערכות סינון מוסדיות – מערכות אלו משמשות במרחבים מוגנים מוסדיים כדוגמת מוסדות חינוך, בתי חולים, משרדים ועוד. המערכות הללו מסיביות הרבה יותר ממערכות הסינון הביתיות, אך הן פשוטות יותר להתקנה.

למה המערכות הללו כה חשובות? חשבו על כך, הרי לא כולם נמצאים במצב שמאפשר להם לחבוש את מסיכות המיגון לאורך זמן; אנשים עם צרכים מיוחדים, כאל הסובלים מקשיי נשימה ובעיות בריאותיות, ילדים ועוד. בחלק מהמקרים תחושת האי נוחות הנגרמת בשל המסכה מספיקה בכדי לגרום לחרדה בקרב המשתמשים. מערכות סינון אוויר בממ"ד תאפשר ליהנות מאוויר נקי ונוחות בזמן השהות הלא נעימה במקום.

פתרונות שמגנים עליכם

לאורך כל שנות הפעילות של חברת מיגונים ומפוחים מספקת החברה שירותים של ייצור, אספקה והתקנה ברמה הגבוהה ביותר, של ציוד למרחבים מוגנים למגוון לקוחות. החברה פועלת על פי התקנים והדרישות המחמירים ביותר לבתים פרטיים, אדריכלים, מבנים ולקוחות מוסדיים. במשך שנים של עבודה מקצועית צברה החברה וותק וניסיון במטרה להעניק ללקוחות את השירותים הטובים ביותר.

תעניקו לעצמכם את המיגון הטוב ביותר שתוכלו להרשות לעצמכם, ותוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות, ובסביבה הבטוחה ביותר אצלכם במרחב הפרטי. אנו עומדים לשירותכם לכל שאלה ועניין, וכמובן נשמח להגיע עד אליכם על מנת לבחון את המקום.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh